;
coinex

وام بدون ضامن برای خرید خودرو ؛ شرایط وام خرید خودرو کارنامه اعلام شد

شرایط وام بدون ضامن برای خرید خودرو اعلام شد. این وام توسط استارتاپ “کارنامه” که یک استارپ فعال در زمینه کارشناسی خودروست ارائه می‌شود.

استارتاپ کارنامه که یک استارتاپ فعال در زمینه کارشناسی خودرو برای خرید و فروش است، اقدام به پرداخت وام بدون ضامن برای خرید خودرو کرده است. طبق اعلام این استارتاپ، برای خرید خودرو می‌توانید مبالغ 100، 200، 300 و 400 میلیون تومان را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که برای دریافت هرکدام از این مبالغ، اقساط 12، 18، 24 و 36 ماهه با شرایط خاص خود در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: راه اندازی سرویس خرید اقساطی خودرو توسط کارنامه ؛ خرید قسطی خودرو با وام بدون ضامن!

شرایط و مبلغ وام بدون ضامن برای خرید خودرو اعلام شد

کارنامه یکی از استارت‌آپ‌های حوزه خودرو کارکرده است که با اعطای تسهیلات به متقضیان و همکاری با شرکت لیزینگ امکان خرید اقساطی خودرو دست دوم را فراهم کرده‌ ­است. این استارت‌آپ به عنوان خدمتی جدید و سرویس مکمل از دیوار در حوزه خودرو معرفی شده که هدفش خلق تجربه کاربری بهتر در خرید و فروش خودرو است. صالح آبادی مدیرعامل لیزینگ کارنامه گفته است:

در ایران، لیزینگ خودرو معادل خرید اقساطی خودرو صفر معنا می­‌شود. قابل ذکر است که این شرایط برای خریداران تنوع زیادی از خودرو را فراهم نمی‌کند. اکنون این استارتاپ با همکاری شرکت لیزینگ طیف گسترده‌­ای از خودروها را برای متقاضیان به نمایش می­‌گذارد.

شرایط و مبلغ وام بدون ضامن برای خرید خودرو اعلام شد
فرایند دریافت وام بدون ضامن برای خرید خودرو از کارنامه در ابتدا با ثبت اطلاعات روی سایت و اعتبارسنجی فرد خریدار آغاز می‌‌شود. سقف اعطای تسهیلات برای خودروهای داخلی ۴۰۰ میلیون تومان و برای خودروهای خارجی ۲ میلیارد تومان است. خریدار می‌­تواند حداکثر تا دوبرابر بودجه خودش را وام بگیرد و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه دارد. ضمن اینکه نرخ بهره سالانه این وام ۲۱ درصد است.

این شیوه از اعطای تسهیلات در تمامی مبالغ نیازمند ضامن نیست. برای دریافت وام با مبلغ کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان به ضامن احتیاجی نیست و صرفا ارائه چک، سند معتبری است که فرایند دریافت وام و خرید خودرو را ممکن می‌کند. درصورتی که مبلغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان باشد اعطای وام نیازمند ضامن است. رتبه اعتبارسنجی فرد ضامن باید مورد تائید تامین کننده مالی کارنامه باشد.

شرایط و مبلغ وام بدون ضامن برای خرید خودرو اعلام شد

شرایط و مبلغ وام بدون ضامن برای خرید خودرو اعلام شد

مدت زمان اخذ وام خرید خودرو از کارنامه در صورتی که تمامی مدارک، کامل و مورد تائید کارنامه باشد، پس از طی کردن مراحل مذکور ، بدون مشکل و در اسرع وقت به فرد خریدار اعطا می‌­شود.

نحوه پرداخت اقساط وام خرید خودرو از کارنامه نیز وابسته به انتخاب خریدار است. فردی که در کارنامه اعتبارسنجی کرده و موفق به دریافت تسهیلات شده است برای بازپرداخت وام می‌تواند حداقل تا یک‌سال و حداکثر تا سه سال اقساط را در بازه زمانی سه ماهه یا ۶ ماهه تسویه کند.

شرایط و مبلغ وام بدون ضامن برای خرید خودرو اعلام شد

دیگر خدمات استارتاپ کارنامه

علاوه بر امکان خریداری خودرو دست دوم داخلی و خارجی در سایت کارنامه، امکان انتشار آگهی فروش خودرو نیز امکان­­‌‌‌پذیر است. افراد با مراجعه به بخش دستیار فروش خودرو و ثبت اطلاعات خودرو خود می‌توانند از این سایت برای فروش خودرو استفاده کنند.

مالکین خودرو در این بخش می‌­توانند از امکاناتی مانند مشاوره برای قیمت‌­گذاری، اطلاع از روند فروش و ارتباط با خریداران از این طریق بهره­‌مند شوند. تخمین قیمت خودرو کارکرده بخش دیگری است که افراد می­‌توانند با وارد کردن اطلاعات خودور مورد نظر، از قیمت حدودی آن برای فروش یا خرید مطلع شوند.

همچنین برای بازدید بیشتر آگهی می‌توان همزمان آگهی را علاوه‌بر پلتفرم کارنامه در دیوار نیز منتشر کرد. خرید خودرو با ضمانت کارنامه برای خریداران مزایایی دارد. اگر فردی از بخش خرید خودرو با ضمانت کارنامه اقدام به خرید خودرو کند، خودور خریداری شده مجددا در حضور فرد کارشناسی می­‌شود.در صورت مغایرت گزارش کارشناسی خودرو با وضعیت خودرو ، کارنامه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به خریدار خسارت می‌­پردازد.

تنظیم قول­نامه و مشاوره حقوقی از سمت کارشناسان جهت اطمینان خریداران و نظارت بر معامله نیز برعهده کارنامه است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام بدون ضامن برای خرید خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خوبه واقعا اگر راست باشه وام بدهند من خودم به شخصه اگر ۲۰۰م بهم وام بدهند این ماشینم رو عوض میکنم یه بهتر میگیرم خیلی خوبه یه شماره تماس نگذاشتن ببینیم کجا بریم سراغ وام وکارای گرفتنش آدرسی شماره تلفنی ندارید کمک کنید

    پاسخ