;
coinex

پخش زنده یوونتوس استاندارد لیژ 9 دی 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده یوونتوس استاندارد لیژ 9 دی 1401 را از بخش پخش زنده وب سایت تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های یوونتوس ایتالیا و استاندارد لیژ بلژیک امروز و از ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ایران در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و استاندارد لیژ ۹ دی ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده یوونتوس استاندارد لیژ 9 دی 1401

یوونتوس پرستاره آلگری که در جبران ناکامی‌های سالیان اخیر یووه ناموفق بوده و نتوانسته با وجود ستارگان گرانقیمتش درخشش سالیان دور را تکرار کند، این روزها می‌کوشد حداقل در کورس رقابت سهمیه لیگ قهرمانان باقی بماند. آن‌ها البته هر ۵ بازی آخر خود برابر رجیکا، آرسنال، لاتزیو، هلاس ورونا و اینتر را پیروز شده‌اند و این یعنی روند مثبتی برای تیم آلگری در حال رخ دادن است.

استاندارد لیژ امادر ۵ بازی آخر خود ۳ شکست و ۲ تساوی به دست آورده از این نظر اصلا وضع خوبی ندارد. دو تیم پیش از این به مصاف هم نرفته‌اند و بازی امشب در آلیانز استادیوم شهر تورین نخستین جدال رسمی آن ها است. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و استاندارد لیژ ۹ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال یوونتوس استاندارد لیژ 9 دی 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر