;
coinex

پخش زنده میلان آیندهوون 9 دی 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده میلان آیندهوون 9 دی 1401 را با از بخش پخش زنده در وب سایت تکراتو تماشا کنید. امروز دو تیم در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های آث میلان و پی اس وی آیندهوون امشب و از ساعت ۲۰:۴۵ به وقت ایران در فیلیپس استادیوم، ورزشگاه خانگی آیندهوون به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و آیندهوون ۹ دی ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده میلان آیندهوون 9 دی 1401

قهرمان فصل قبل سری آ که عملکرد ایده‌آلی در لیگ قهرمانان داشته و در سری آ هم به نسبت فصل قبل خوب بوده، این روزها مقهور عملکرد بی‌نظیر و مثال زدنی ناپولی لوچانو اسپالتی شده وگرنه همچنان یک مدعی جدی قهرمانی مجدد سری آ با ستارگان جوان و باکیفیت خود است.

میلانی‌ها در ۵ بازی آخر خود دو شکست برابر آرسنال و لیورپول، دو برد برابر لومتزانه و فیورنتینا و یک تساوی برابر کرمونزه کسب کرده‌اند. آیندهوون اما در ۵ بازی آخر ۴ برد برابر ساسولو، آژاکس، نایمخن و بودو گلیمت و ۱ شکتس برابر آلکمار کسب کرده است.

در دو تقابل پیشین دو تیم، یکبار میلان پیروز شده و یک بازی به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و آیندهوون ۹ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال میلان آیندهوون 9 دی 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر