;
coinex

پخش زنده رئال مادرید و رئال وایادولید 9 دی 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید و رئال وایادولید 9 دی 1401 را با ما از بخش پخش زنده وب سایت تکراتو تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته پانزدهم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های رئال مادرید و رئال وایادولید امشب و از ساعت ۱۲:۰۰ بامداد به وقت ایران در هفته پانزدهم لیگ برتر اسپانیا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید ۹ دی ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده رئال مادرید و رئال وایادولید 9 دی 1401

رئال مادرید رده دومی و ۳۵ امتیازی که کورس صدرنشینی را قبل از جام جهانی به بارسا واگذار کرد، امشب و از ساع ۱۲:۰۰ بامداد به مصاف وایادولید رده سیزدهمی و ۱۷ امتیازی می‌رود. رئالی‌ها در ۵ بازی آخر خود دو برد برابر سلتیک و کادیز، دو شکست برابر وایکانو و لایپزیش و ۱ تساوی برابر خیرونا کسب کرده‌اند.

وایادولید اما ۳ شکست، ۱ تساوی و تنها ۱ برد در ۵ بازی آخر خود به دست آورده است. لازم به ذکر است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، ۸ بار رئال پیروز شده و ۲ بازی به تساوی انجامیده است. همچنین در ده سال اخیر وایادولید هرگز رئال را شکست نداده است. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید ۹ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و رئال وایادولید 9 دی 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر