;
coinex

پیوستن رونالدو به النصر عربستان ؛ انتقالی به ارزش 500 میلیون یورو برای یاغی اولترافورد!

در بحبوحه جام جهانی قطر و در شرایطی که کار رونالدو در منچستر یونایتد به پایان رسیده، خبر از پیوستن رونالدو به النصر عربستان رسیده است که بسیار عجیب است.

در شرایطی که ابرستاره پرتغالی سالیان اخیر دنیای فوتبال، از زمان ترک رئال مادرید با چالش‌های زیادی با تیم‌ها و مربیان مختلف مواجه شده، اما همواره کوشیده اوضاع خود را در حالت ایده‌آل نگهدارد و با گلزنی‌های متوالی نشان دهد که هنوز در اوج است. با این وجود رونالدو در نیم فصلی که در منچستریونایتد فصل جاری تحت هدایت اریک تن هاخ گذرانده، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و حتی پیش از آغاز فصل زمزمه‌های جدایی او از من یو به گوش می‌رسید. حال به نظر پیوستن رونالدو به النصر رنگ واقعیت به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: تماشای استریم فیفا 23 به جای بازی واقعی جام جهانی ؛ کلاهبرداری به سبک ویتنامی!

پیوستن رونالدو به النصر عربستان

در این میان و اندکی قبل از جام جهانی و با انتشار مصاحبه جنجالی کریس رونالدو که او تیغ تند انتقادات را به سوی اریک تن هاخ، مدیران باشگاه و برخی از بازیکنان نشانه گرفت، جدایی او از منچستریونایتد قطعی شد.

پیوستن رونالدو به النصر عربستان ؛ انتقالی به ارزش 500 میلیون یورو برای یاغی اولترافورد!
پیوستن رونالدو به النصر عربستان / انتقال رونالدو به النصر / پیشنهاد النصر به رونالدو / پیشنهاد النصر عربستان به رونالدو / پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان / پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر

گرچه شاید انتظار می‌رفت او در انتقالی پرسروصدا به یک تیم مطرح اروپایی دیگر بپیوندد، انتقال کریس رونالدو به النصر عربستان شایعه‌ای است که در ساعات اخیر ناگهان رنگ واقعیت به خود گرفته است.

گرچه به نظر رونالدو مغرورتر از این می‌رسید که در این شرایط هم افول خود را بپذیرد و حاضر شود به مانند دیگر ستارگان سالیان اخیر به لیگ‌های حاشیه‌ای چون لیگ‌های عربی یا ام ال اس مهاجرت کند، اما بی‌تردید پیشنهاد مالی سنگین عربستانی‌ها می‌تواند برای هر کسی وسوسه‌انگیز باشد!

زمزمه این انتقال تاریخی برای فوتبال عربستان و آسیا از زمان برگزاری جام جهانی قطر به گوش می‌رسید اما بسیاری آن را باور نمی‌کردند تا اینکه ساعاتی قبل رسانه معتبر «العربیه» از امضای قطعی قرارداد دوساله خبر داد و پس از آن نیز دیگر رسانه‌های معتبر عربی این خبر را قطعی و رسمی دانستند.

در ادامه اما خبرنگار فوق العاده معتبر حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا فابریزیو رومانو نیز ضمن تایید این خبر، جزییاتی از قرارداد ستاره بزرگ تاریخ فوتبال با النصر عربستان را منتشر کردند.

«رومانو» در خصوص قرارداد رونالدو با النصر گزارش داد:

«النصر در حال نزدیک شدن به قرارداد برای جذب کریستیانو رونالدو است. جلسه به منظور بررسی تمام قرارداد و مرتب سازی اسناد ادامه دارد. همانطور که انتظار می رود، قرارداد تا سال ۲۰۲۵ معتبر است – حقوق نزدیک به ۲۰۰ میلیون یورو در سال خواهد بود، اما معاملات تجاری نیز در این بسته گنجانده خواهد شد.»

همچنین «cbs sport» نیز مبلغ قرارداد رونالدو با النصر را سالانه ۷۵ میلیون یورو دانسته که با اطلاعات رومانو در تضاد است. «مارکا» اما مدت قرار داد را دوسال و نیمه دانسته و همان ۲۰۰ میلیون یورو در سال را تایید کرده است.

دستمزد رونالدو در النصر چقدر است؟

در خصوص پیشنهاد النصر عربستان به رونالدو اما نشریه مارکا در گزارشی نوشته که کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان برای عقد یک قرارداد به توافق رسیده که او را در کنار کیلیان امباپه به عنوان پردرآمدترین بازیکن تاریخ قرار خواهد داد.

پیوستن رونالدو به النصر عربستان ؛ انتقالی به ارزش 500 میلیون یورو برای یاغی اولترافورد!
پیوستن رونالدو به النصر عربستان / انتقال رونالدو به النصر / پیشنهاد النصر به رونالدو / پیشنهاد النصر عربستان به رونالدو / پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان / پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر

بر اساس این گزارش رونالدوی ۳۷ ساله در مورد شروط قراردادش با سعودی‌ها به توافق رسیده و به زودی این قرارداد ۲ و نیم ساله منعقد خواهد شد و بر اساس آن ستاره پرتغالی ۲۰۰ میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد، یعنی ۵۰۰ میلیون یورو تا پایان قرارداد. این در حالی است که پاداش‌هایی هم برای او درنظر گرفته شده، اما رقم آن مشخص نیست.

رونالدو تا الان تمام دوران بازیگری‌اش را در اروپا – اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و دوباره منچستریونایتد – سپری کرده است و در ۹۴۹ بازی‌اش در قاره سبز ۷۰۲ گل زده و ۲۲۳ پاس گل داده است

بیشتر بخوانید:

به نظر شما آیا پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عملی می‌شود؟ آیا ستاره سابق دنیای فوتبال حاضر به بازی در لیگی چون لیگ عربستان خواهد شد؟ نظراتتان را با ما در میان بگذراید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر