;
coinex

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از فعالیت 800 دستگاه ترمینال استارلینک در کشور خبر داد!

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران، فعالیت 800 دستگاه ترمینال استارلینک که کاملاً غیرقانونی به کشور وارد شده‌اند،‌ را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظاهراً مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران فعالیت 800 دستگاه استارلینک را در ایران تایید کرده و در این رابطه اظهار داشته است: «خرید و فروش این کالا، غیرقانونی است».

بیشتر بخوانید: امکان ردیابی استارلینک در ایران ؛ در صورت فعال شدن اینترنت استارلینک برای ایران به سادگی قطعش می‌کنیم!

فعالیت 800 دستگاه ترمینال استارلینک در ایران به صورت غیرقانونی

محبی در ادامه بیانات خود گفت: «ورود این دستگاه‌ها به صورت قاچاق است، دستگاه‌های مربوط باید ورود این تجهیزات را مدیریت کنند».

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران به نوعی فروش تجهیزات اینترنتی ماهواره‌های استارلینک در تهران را به صورت  غیرقانونی و قاچاق تایید کرده است.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از فعالیت 800 دستگاه ترمینال استارلینک در کشور خبر داد!

وی همچنین به نقل از یک مقام مسئول، تعداد دستگاه‌های ترمینال فعال استارلینک در ایران را 800 عدد اعلام کرده است. او در این مورد اضافه کرد:

«به علت قاچاق امکان استفاده از این دستگاه رشد زیادی خواهد داشت».

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران در پایان نسبت به جلوگیری از فعالیت دستگاه‌های استارلینک تاکید داشته و این وظیفه را در حیطه اختیارات وزارت ارتباطات دانسته است. او در این مورد افزود: «باید جلوی قاچاق این دستگاه گرفته شود».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فعالیت 800 دستگاه ترمینال استارلینک در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر