;
coinex

تیک آبی ابراهیم رئیسی در اینستاگرام ؛ واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند!

تیک آبی ابراهیم رئیسی در اینستاگرام فعال شد و صفحه رئیس جمهور در این پلتفرم در حالی رسمی شده که ایرانیان حق استفاده از آن را بنابر قانون ندارند!

تیک آبی ابراهیم رئیسی در اینستاگرام بر روی صفحه وی نقش بست. این اتفاق درحالی انجام گرفت که 3 ماه است شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتس‌اپ با فیلترینگ شدید همراه شده‌اند. و اختلالات اینترنت نیز درست بردار مردم نیستند.

بیشتر بخوانید: رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام برای اتحادیه فناوران رایانه تهران ؛ اولین‌ گام‌های بازگشت به شرایط عادی یا شروع اینترنت طبقاتی؟

تیک آبی ابراهیم رئیسی در اینستاگرام ثبت شد

رییس دولت سیزدهم در تبعیضی آشکار نه تنها در اینستاگرام فعالیت می‌کند بلکه از مدیر شرکت متا که به استناد بیانیه وزارت اطلاعات با سرویس جاسوسی امریکا همکاری دارد، درخواست می‌کند تا هویت و اعتبار خودش به مثابه رییس جمهور ایران را تایید کند! موضوعی آشکارا متناقض و جنجال برانگیز که در همین چند ساعت اخیر واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است!

تیک آبی ابراهیم رئیسی در اینستاگرام ثبت شد

رییس جمهور سیزدهم است که در خرداد ۱۴۰۰ گفته بود «اینترنت محل کسب‌وکار مردم است. بنده خودم در اینستاگرام صفحه دارم و کامنت‌ها را می‌خوانم.» رییسی آذرماه سال۱۴۰۱ و بعد از اعتراضات سراسری که محدودیت فیلترینگ اینستاگرام و واتس آپ را به دنبال داشت، در دانشگاه تهران گفت: «درباره اینترنت من در انتخابات حرفی زدم که گاهی بعضی‌ها می‌خواهند آن را یادآوری کنند. من خودم یادم هست. هرآنچه را که گفتیم به خاطر داریم و محدودیت به دلیل شرایط ناامنی است که دشمن ایجاد کرده است»

رییسی که نه تنها بعد از فیلترینگ شبکه های اجتماعی خارجی به پلتفرم های داخلی کوچ نکرده، حالا مشخص شده زمانی که اینستاگرام برای مردم ایران فیلتر بوده، ابراهیم رییسی تلاش می کرده تاییدیه هویتی و اعتباری اینستاگرام را که به شکل علامت «تیک آبی» بالای صفحه کاربران است، بدست آورد. این در حالی است که با گذشت ۱۰۰ روز از فوت مهسا امینی، فیلترینگ اینستاگرام، کسب و کارهای مجازی بسیاری که در اینستاگرام فعالیت می کردند را، نابود کرده است. این ماجرا همچنین واکنش برخی چهره‌های سرشناس را نیز به دنبال داشته است. برای مثال رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و از افتخارات کشتی ایران در اکانت اینستاگرامی خود با انتشار پستی، واکنشی طعنه‌آمیز و تند به تیک آبی اینستاگرام رئیس جمهور نشان داد:

تیک آبی ابراهیم رئیسی در اینستاگرام ؛ واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند!

توضیح پایگاه اطلاع رسانی دولت در خصوص تیک آبی اینستاگرام رئیسی

پایگاه اطلاع رسانی دولت درمورد تیک آبی اینستاگرام سید ابراهیم رئیسی نوشت: اقداماتی به منظور تشخیص اصالت برای کاربران از ماهها قبل انجام شد که اخیراً یکی از شبکه‌ها به آن ترتیب اثر داد.

با توجه به صفحات متعدد منسوب به رئیس‌جمهور در شبکه‌های اجتماعی خارجی و انتساب مطالب مخدوش، اقداماتی به منظور تشخیص اصالت برای کاربران از ماهها قبل انجام شد که اخیراً یکی از شبکه‌ها به آن ترتیب اثر داد. همچنان که در تصویر مشخص است آخرین مکاتبه و پاسخ آن شبکه، مربوط به تیر ماه است.

تیک آبی ابراهیم رئیسی در اینستاگرام ؛ واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیک آبی رئیس جمهور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام تیک آبی اینستاگرام چیه

    و چطوری یه نفر می‌تونه تیک آبی اینستاگرام رو دریافت کنه؟؟

    پاسخ

    فقط میتونیم بگیم برای خودمون و این حکومت متأسفیم. تمام.

    پاسخ