;
coinex

ارائه بسته‌های اینترنت متناسب با الگوی مصرف کاربران با تکیه بر هوش مصنوعی توسط همراه اول!

همراه اول در اقدامی جالب توجه تصمیم به ارائه بسته‌های اینترنت متناسب با الگوی مصرف کاربران با تکیه بر هوش مصنوعی دارد.

همراه اول با اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی،‌ نسبت به تعریف بسته‌های پرتخفیف ویژه مشترکین خود توسط هوش مصنوعی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: گزارش مالی همراه اول آذر 1401 ؛ تداوم روند نزولی درآمدها!

ارائه بسته‌های اینترنت متناسب با الگوی مصرف کاربران با تکیه بر هوش مصنوعی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای همراهی بیشتر با مشترکین خود و گرمابخشی به فضای ارتباطی ایشان، اقدام به اجرای پویش اینترنت همراهی و مکالمه همراهی با تخفیف‌های خاص هر مشترک کرده است.

در طرح اینترنت همراهی به همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول، بسته‌های اینترنت مخصوص و مقرون‌به‌صرفه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشنهاد می‌شود که بر اساس الگوی مصرف هر مشترک تهیه شده است. مشترکان با خرید و استفاده از این بسته‌ها می‌توانند تا 40 درصد در هزینه‌های اینترنت خود صرفه‌جویی کنند.

در طرح اینترنت همراهی، به همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول، بسته‌هایی مخصوص و مقرون‌به‌صرفه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و بنابر الگوی مصرف هر مشترک پیشنهاد می‌شود که با خرید و استفاده از آن‌ها می‌توان حداقل تا 40 درصد در هزینه‌های اینترنت نسبت به بسته‌های عادی صرفه‌جویی کرد.

ارائه بسته‌های اینترنت متناسب با الگوی مصرف کاربران با استفاده از هوش مصنوعی توسط همراه اول!

طرح مکالمه همراهی هم برای تماس‌های درون‌شبکه‌ای (همراه اول به همراه اول و همراه اول به ثابت) در نظر گرفته شده است. بسته‌های مکالمه بسیار مقرون‌به‌صرفه در این طرح هم برگرفته از هوش مصنوعی و بنابر الگوی مصرف مشترکین به ایشان پیشنهاد می‌‌شود که با توجه به اختصاصی بودن برای مشترکین می‌توانند حتی تا 90 درصد در هزینه‌های آن‌ها صرفه‌جویی کنند.

مشترکان همراه اولی که علاقه‌مند به استفاده از اینترنت همراهی هستند، کافی است کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 211 مربع» (#211*1000*) را شماره‌گیری کرده تا بسته یا بسته‌های پیشنهادی مختص خودشان را مشاهده کنند.

به همین طریق برای بهره‌مندی از بسته‌های مقرون‌به‌صرفه مکالمه همراهی کافی است کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 10 مربع» (#10*1000*) شماره‌گیری شود تا بسته یا بسته‌های پیشنهادی ویژه هر مشترک نمایش داده شود.

گفتنی‌ است که بسته‌های اینترنت و مکالمه همراهی که در واقع بهترین بسته‌های پیشنهادی به مشترکان همراه اول است، محدودیتی در استفاده ندارند و می‌توان در صورت پایان حجم، بسته جدیدی بنابر الگوی مصرف در همان ماه خریداری و استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارائه بسته‌های اینترنت متناسب با الگوی مصرف کاربران با تکیه بر هوش مصنوعی توسط همراه اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر