;
coinex

تاخیر در زمان رونمایی از برنامه کاهش پینگ بازی‌های آنلاین پرطرفدار

روابط عمومی وزارت ارتباطات که قرار بود فهرست 150 بازی پرمخاطب را که CDN آن‌ها به ایران وارد شده را معرفی کند، خبر از تعویق برنامه کاهش پینگ بازی‌های آنلاین پرطرفدار داد.

قرار بود برنامه رونمایی از 150 بازی پرطرفدار آنلاین که به گفته وزیر ارتباطات CDN آن‌ها به ایران وارد شده امروز برگزار شود، اما این برنامه تا هفته آتی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: وعده وزیر ارتباطات برای کاهش پینگ بازی‌های محبوب ؛ تکرارِ وعده تکراری!

برنامه کاهش پینگ بازی‌های آنلاین پرطرفدار

چهارشنبه 30 آذر 1401، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش زمان پینگ بازی‌ها در ایران تا یک چهارم خبر داد. در آن زمان قرار شد سازوکار این برنامه اوایل دی ماه مشخص شود اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است. امروز روابط عمومی وزارت ارتباطات در گفتگویی اعلام کرد:

«هفته آینده برنامه برگزار خواهد شد و کامل درباره آن صحبت می‌کنیم».

تاخیر در زمان رونمایی از برنامه کاهش پینگ بازی‌های آنلاین پرطرفدار

مطابق توضیحات قبلی وزیر ارتباطات باید در این رویداد که البته هنوز تاریخ و ساعت دقیق برگزاری آن را نمی‌دانیم، مشخص شود که CDNهای کدام «۱۵۰ بازی پرمخاطب» وارد ایران شده است. زارع‌پور همچنین در ۳۰ دی به طراحی ابزارهایی برای بالا بردن سرعت بعضی از بازی‌های دیگر اشاره کرد که ظاهرا رونمایی از آن‌ها هم طی همین مراسم انجام خواهد شد.

براساس توضیحات محمداحسان خرامید، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات، این وزارتخانه در حال نهایی کردن زمان برگزاری مراسم رونمایی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاخیر در زمان رونمایی از برنامه کاهش پینگ بازی‌های آنلاین پرطرفدار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر