;
coinex

ماجرای ارجاع سوخت بی کیفیت ایران توسط طالبان چیست؟

روز گذشته خبری مبنی بر بازگشت تانکر‌های سوخت ایرانی از سوی طالبان منتشر شد. اما علت ارجاع سوخت بی کیفیت ایران توسط طالبان چیست؟

طالبان روز گذشته تانکر‌های سوخت ایران را برگرداند، اما یک مقام مسئول ضمن انکار مرجوع شدن تانکرهای سوخت ایران توسط طالبان گفته که این سوخت درواقع متعلق به عراق است.

بیشتر بخوانید: احتمال قطع گاز جایگاه‌های سوخت‌رسانی ؛ زمستان سخت آغاز شد!

ارجاع سوخت بی کیفیت ایران توسط طالبان

مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور افغانستان تاکید کرده که تانکر‌های برگشتی سوخت متعلق به عراق بوده و ارتباطی به شرکت‌های ایرانی ندارد. محمدمهدی جوانمرد قصاب درباره انتشار خبری مبنی بر برگشت ۲۶ تانکر حامل سوخت بی‌کیفیت به ایران از سوی طالبان گفت:

این موضوع صحیح نیست و تکذیب می‌شود. این کامیون‌ها مربوط به بار ترانزیتی از کشور عراق به مقصد افغانستان بوده‌اند که در مرز زرنگ (میلک) از طرف افغانستان به دلیل کیفیت پایین برگشت داده شده است.

ماجرای ارجاع سوخت بی کیفیت ایران توسط طالبان چیست؟
ارجاع تانکرهای سوخت بی کیفیت ایران توسط طالبان

مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور افغانستان همچنین بیان کرد: «به هیچ عنوان بار این تانکر‌ها مربوط به شرکت‌های ایرانی نبوده است».

طالبان روز دوشنبه اعلام کرد که ۲۶ تانکر حامل سوخت بی‌کیفیت را که از ایران وارد افغانستان شده بودند، دوباره به این کشور بازگردانده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارجاع سوخت بی کیفیت ایران توسط طالبان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر