;
coinex

طرح فروش وانت کارا 20 دی 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت وانت کارا در بورس کالا]

طرح فروش وانت کارا 20 دی 1401 در بورس کالا آغاز خواهد شد. این طرح فروش توسط گروه خودروسازی بهمن موتور در نظر گرفته شده است.

طرح فروش وانت کارا 20 دی 1401 در بورس کالا از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود. در این طرح فروش، شرکت بهمن موتور خودروی وانت کارا دوکابین را برای عرضه در بورس کالا در نظر گرفته است که حاوی شرایط خاصی است. قیمت پایه این خودرو 301 میلیون و پانصد هزار تومان است و تعداد 500 دستگاه از آن در بورس کالا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پژو 207 در بورس کالا 18 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش وانت کارا 20 دی 1401 در بورس کالا

شرکت بهمن موتور برنامه دارد تا از روز سه شنبه مورخ ۲۰ دی ۱۴۰۱ فروش وانت کارا دو کابین را در بورس کالا آغاز کند. بر اساس بخشنامه منتشر شده، قیمت پایه این خودرو 301 میلیون ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. رنگ عرضه شده سفید و تعداد عرضه این خودرو ۵۰۰ عدد است.

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰ درصد اعلام شده است و زمان تحویل وانت کارا دوکابین ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ است توجه داشته باشید که مدل این خودرو ۱۴۰۱ است.

طرح فروش وانت کارا 20 دی 1401 در بورس کالا

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان را به عنوان هزینه‌های جانبی شمال شماره‌گذاری و بیمه و … بپردازند.

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می‌توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته‌ باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش وانت کارا 20 دی 1401 در بورس کالا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اینم بلاخره یه مدل حقه بازیه

    پاسخ

    دیکه این چه مصقره بازی هستش کجا دنیا ماشین تو بورس میفروشن اون جهنم دیگه این چی هستش از سال ۹۸ تا الان از هیچ خودرو سازی خرید کرده باشید خدا وکیلی یکم به فکر مردم باشید

    پاسخ