;
coinex

آپدیت اندروید 13 گلکسی A03 منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A03 منتشر شد و سامسونگ یکی دیگر از گوشی‌های پایین‌رده خود را به آخرین نسخه رسمی اندروید آپدیت کرد.

سامسونگ آپدیت اندروید 13 گلکسی A03 را نیز منتشر کرد. عملکرد غول کره‌ای در چند وقت اخیر بسیار ستودنی است چرا که این شرکت بزرگ فناوری در زمینه انتشار به‌روزرسانی دستگاه‌های خود تقریبا عملکردی بی‌نظیر از هر حیث داشته است.

سامسونگ علاوه‌بر ارتقای نسخه اندروید این گوشی، رابط کاربری One UI 5.0 را نیز در دل این آپدیت جای داده است. همچنین این آپدیت شامل آخرین وصله امنیتی گوگل نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی A04s منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A03 منتشر شد

سامسونگ قصد داشت تا پایان سال ۲۰۲۲ آپدیت اندروید ۱۳ را برای همه گوشی‌های واجد شرایط خود عرضه کند، اما ظاهرا این هدف‌گذاری بسیار خوشبینانه بود و حالا در سال جدید میلادی آپدیت مذکور را برای دو گوشی گلکسی A03 و گلکسی F12 منتشر کرده است.

از آنجا که این دو گوشی جزو مدل‌های رده‌پایین هستند می‌توان حدس زد که سامسونگ در حال اتمام عرضه آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی‌های خود بوده و احتمالا چند مدل دیگر نیز در روزهای آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A03 منتشر شد

گلکسی A03 آپدیت اندروید 13 را با شماره نسخه A035FXXU2CVL4 دریافت کرده، اما این ‌آپدیت به همراه رابط کاربری One UI Core 5.0 منتشر شده که همانطور که از اسمش پیداست نسخه Core و سبک‌تر رابط کاربری اصلی است. این نسخه صرفا برای گوشی‌های پایین‌رده ارایه شده و فاقد برخی قابلیت‌های نسخه اصلی می‌باشد. کاربران گلکسی A03 در صربستان هم‌اکنون در حال دریافت این آپدیت هستند و کاربران سایر کشورها نیز به‌زودی آن را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی F12 نیز با شماره نسخه F127GXXU3CVL4 و به‌همراه بسته امنیتی آبان‌ماه (نوامبر ۲۰۲۲) عرضه شده و کاربران هند هم‌اکنون به آن دسترسی دارند. سامسونگ گفته است که بسته امنیتی این گوشی ۴۶ ایراد امنیتی را برطرف کرده است. همه قابلیت‌های One UI 5.0 نیز برای آن ارائه شده است.

این آپدیت‌ها به‌‌صورت مرحله‌ای در حال انتشار هستند و اگر هنوز آن‌ها را دریافت نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings > Software update > Download and install به‌‌طور دستی آن‌ها را چک کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 گلکسی A03 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر