;
coinex

اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی در طرح طراوت سلامت

اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی در طرح طراوت سلامت در دستور کار قرار گرفت. این طرح با همکاری 3 مجمع ایرانی انجام خواهد گرفت.

اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی با همکاری 3 مجمع ایرانی در دستور کار قرار گرفت. انجمن گردشگری سلامت استان تهران، جهادکالا و دکتر نکست عهده‌دار این مسئولیت هستند. این طرح برای افرادی که فاقد بیمه سلامت و خدمات درمانی دیگر هستند، در نظر گرفته شده است. این خدمات درمانی شامل 14 دسته‌بندی مختلف و متفاوت است که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهبم کرد.

بیشتر بخوانید: وام بدون ضامن برای خرید خودرو ؛ شرایط وام خرید خودرو کارنامه اعلام شد

اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی در دستور کار قرار گرفت

طرح طراوت سلامت با همکاری انجمن گردشگری سلامت استان تهران، جهادکالا و دکتر نکست برای خدمات سلامتی که تحت پوشش بیمه نیستند تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار با بازپرداخت یک تا سه ساله اعطا می‌کند.

در این طرح متقاضیان استفاده از خدمات درمانی، زیبایی و ارتقای سبک زندگی می‌توانند با دریافت تسهیلات مناسب و با مراجعه به مراکز و کلینیک‌های مشارکت کننده در طرح از خدمات سلامت این حوزه استفاده کنند.

اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی در دستور کار قرار گرفت

خدمات سلامت در ۱۴ دسته بندی شامل موارد زیر می‌شود:

  • پوست و مو
  • جراحی پلاستیک و زیبایی
  • تغذیه
  • خدمات درمانی و زیبایی دندان
  • طب سنتی
  • تندرستی و سبک زندگی
  • طب فیزیکی و فیزیوتراپی
  • روان‌پزشکی و خدمات مشاوره روان
  • گوش و حلق و بینی
  • شنوایی سنجی
  • کار درمانی و گفتاردرمانی
  • چشم‌پزشکی
  • باروری و ناباروری
  • ترک اعتیاد

این طرح دسترسی به مراکز و کلینیک‌های معتبر و دریافت خدات متنوع و دریافت تسهیلات بانکی بلند مدت تا سقف ۳۰ میلیون تومان را برای متقاضیان فراهم خواهد آورد.

آرمین شهریاری‌زاد، بازرس اصلی انجمن گردشگری سلامت استان تهران در رویداد معرفی این طرح، با اشاره به اینکه تمرکز طرح طراوت سلامت بر ارائه و معرفی خدماتی است که مردم نیاز دارند اما شامل پوشش بیمه نمی‌شوند، گفت:

با مکانیزم‌هایی که تعریف شده است، مردم با استفاده از این طرح می‌توانند خدمات را دریافت کرده و به صورت اقساطی آن را بازپرداخت کنند. دریافت این تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق خواهد افتاد و مردم می‌توانند در یک بازه یک تا سه ساله این هزینه را بازپرداخت کنند.

او ادامه داد: «تمرکز ارائه خدمات در این طرح بیشتر محدود به خدماتی است که تحت پوشش بیمه نیستند یا عمدتا خدماتی هستند که گران‌قیمت تر هستند؛ ذی نفعان اصلی این طرح نیز افراد جامعه هستند. مراکز ارائه دهنده خدمات، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و یا حتی پزشکان به صورت انفرادی می‌توانند در این طرح عضو شوند و خدمات ارائه کنند.»

به گفته شهریاری در حال حاضر بانک آینده به صورت عملیاتی در این طرح همکاری می‌کند.

اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی در دستور کار قرار گرفت

براین اساس افراد با ثبت‌نام و دریافت اعتبار، یک کارت اعتباری فیزیکی دریافت می‌کنند و سپس از طریق پلتفرم دکترنکست مراکز و کلینیک‌هایی را که در این طرح عضو هستند برای دریافت خدمات مد نظرشان، انتخاب کرده و به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو کنند. در مرحله پرداخت با استفاده از این کارت اعتباری و دستگاه‌ کارت‌خوان مخصوص هزینه در لحظه به پزشک و کلینیک مربوطه پرداخت می‌شود و مدیریت بازپرداخت نیز توسط بانک انجام می‌شود و کلینیک وارد فرایند مدیریت اقساط نخواهد شد و بهای خدمات ارائه شده را به صورت مستقیم از بانک‌ دریافت خواهد کرد.

سعید طاهری، مدیرعامل و بنیان‌گذار دکترنکست نیز در ادامه این رویداد با توضیح فعالیت‌های این مجموعه و قابلیت‌های پلتفرم دکتر نکست، گفت:

ما از اوایل هفته آینده بازارگاه دکترنکست را راه اندازی خواهیم کرد. این پلتفرم چیزی شبیه دیجی‌کالاست که خودش تامین کننده نیست، بلکه پلتفرم واسطی است بین بیمارانی که به دنبال یک خدمت خاص هستند و کلینیک‌ها و مجموعه‌هایی که این خدمات را ارائه می‌‌کنند.

او ادامه داد:‌ «در این خدمات سلامت که سرویس‌های آن تعریف شده هستند، ممکن است کلینیک‌های مختلفی برای ارائه سرویس اعلام آمادگی کرده و قیمت‌گذاری خودشان را انجام بدهند. فرد نیز می‌تواند با ورود به این بازارگاه از بین ارائه دهندگان یک خدمت سلامت، کلینیک مد نظر خود را انتخاب کند.»

طاهری در پایان اشاره کرد:

اگر از منظر اقتصادی این موضوع را بررسی کنیم، زمانی که قدرت خرید کاهش پیدا می‌کند تمایل برای انجام چنین خدماتی نیز کم می‌شود. امروز ما به واسطه این اعتباری که اختصاص می‌دهیم کمک می‌کنیم که افراد به این خدمات دسترسی پیدا کنند و هزینه آن را در یک بازه سه ساله بازگردانند. البته این آغاز مسیر است و این بازارگاه گسترده‌تر خواهد شد و امیدواریم در سال‌ آتی بتوانیم با خدمات بیشتر و حجم اعتباری بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر