;
coinex

لوکس ترین ماشین هانده ارچل + [گوشی گرانبهای بازیگر زیبای ترک]

هانده ارچل بازیگر زیبای ترک تصاویری در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که باعث جلب توجه شد. تصاویر ماشین لوکس هانده ارچل را در این مطلب مشاهده می‌نمایید.

گوشی گرانبهای بازیگر زیبای ترک

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیگر زن جوان ترک با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

ماشین لوکس هانده ارچل
ماشین لوکس هانده ارچل

بعد از اتمام فصل یک سریال نیز هانده ارچل با کرم بورسین وارد رابطه ای عاشقانه شد و تابستان را به همراه او و خانواده‌اش غمزه، آیلین ماوی و جانر شوهر خواهرش گذراند. اما با پایان سریال رابطه آن‌ها نیز تمام شد.

شایعات بسیاری در آن زمان در رابطه با جدایی آن‌ها منتشر شد، اما هر دو تکذیب کردند و گفتند که کاملا دوستانه از هم جدا شده و هنوز با هم رفیق هستند. مدتی خبر پیچید که هانده و کاعان ییلدیریم با هم در رابطه هستند، اما بعد از دو هفته، آن‌ها از یکدیگر جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

اکنون هانده ارچل بعد از گذراندن دوره بازیگری حرفه‌ای در نیویورک،‌ برای بازی در دو سریال آماده می‌شود. یکی از آن‌ها به زودی از شبکه فاکس ترکیه منتشر خواهد شد. در این سریال با همبازی قدیمی‌اش، بوراک دنیز پارتنر خواهد بود. نام این سریال “غریبه درونم” است.

دیگر سریالی که هانده در آن نقش یک پری دریایی را ایفا خواهد کرد، برای پلتفرم دیزنی پلاس خواهد بود. ارچل یکی از چهره‌های تبلیغاتی این پلتفرم بوده و تاکنون در تیزرهای تبلیغاتی بسیاری حضور داشته است.

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

ماشین لوکس هانده ارچل

ماشین گران قیمت هانده ارچل را ببینید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    چقد زشت شده قبلا خیلی خوبتر بود

    پاسخ

    ❤️❤️❤️❤️❤️

    پاسخ

    قیافش معمولی ، یکم تپلتر بود قشنگ بود حالا لاغر شده ی جوری شده خوب نیس

    پاسخ