;
coinex

طرح فروش شاهین 18 دی 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت شاهین G در بورس کالا]

طرح فروش شاهین 18 دی 1401 در بورس کالا آغاز می‌شود. سایپا این‌بار نیز گران‌ترین و بهترین خودروی ساخت خود را راهی بورس کالا کرده است.

طرح فروش شاهین 18 دی 1401 در بورس کالا با قیمت پایه 304 میلیون تومان از روز یکشنبه 18 دی آغاز خواهد شد. سایپا برای این طرح فروش تعداد 4000 دستگاه از این خودرو را مدنظر قرار گرفته است. لازم به ذکر است که مشتریان پس از طی کردن مراحل خرید خود، می‌بایست 12 درصد از مالیات برارزش افزوده به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پژو 207 در بورس کالا 18 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش شاهین 18 دی 1401 در بورس کالا

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا روز یکشنبه مورخ ۱۸ دی ۱۴۰۱ فروش شاهین را در بورس کالا آغاز کند. بر اساس بخشنامه منتشر شده، قیمت پایه این خودرو ۳۰۴ میلیون تومان خواهد بود. رنگ عرضه شده سفید و تعداد عرضه این خودرو ۴۰۰۰ دستگاه می‌باشد .

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰ درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودروی شاهین در این نوبت فروش ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ می باشد.

طرح فروش شاهین 18 دی 1401 در بورس کالا آغاز می‌شود

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۱۲ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به عنوان هزینه‌های جانبی شمال شماره‌گذاری و بیمه و … بپردازند.

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می‌توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش شاهین 18 دی 1401 در بورس کالا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این خودرو نباید تو بورس میرفت چون مشتری آن خیلی کمه قبلا هم بدون قرعه کشی ثبت نام میشد پس متقاضیان آن هم یک دردسر برای ثبت نام در بورس هم دو میلیون تومن پول به کارگذاری باید بدهند

    پاسخ