;
coinex

نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس رونمایی شد

از نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس رسما رونمایی شده و از این پس علاقمندان می‌توانند به تماشای محتوای موجود در پادباکس از پلتفرم‌های مختلف بپردازند.

با توجه به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با رونمایی از نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس از این پس کاربران علاقمند از طریق اپلیکیشن‌های کافه‌بازار و مایکت، می‌توانند برنامه پادباکس‌پلاس را دانلود کرده و به تماشای سرویس‌های یادشده بپردازند. این سرویس‌‌ها قرار است در محیط سازگار با تلویزیون‌ها و نمایشگرهای سایز بزرگ قابل دسترس باشند.

بیشتر بخوانید: حذف خدمات رایگان رایچت ؛ الزام تهیه اشتراک ماهانه

رونمایی از نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس

با انجام این امر دیگر محتوای پلتفرم پادباکس صرفاً به کاربران گوشی‌های اندرویدی یا صاحبان دستگاه سخت‌افزاری پادباکس تعلق نخواهد داشت. لذا هم‌اکنون کاربران قادر خواهند بود تا با مرورگر مدنظر خود با ورود به نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس‌پلاس، از خدمات و سرویس‌های آن استفاده کنند.

نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس

در فاز اول نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس، کلیه برنامه‌های تصویری پادباکس اعم از فیلم و سریال و پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی کاملاً جامع ارائه خواهند شد و به مرور زمان سایر خدمات این پلتفرم از سوی وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

از سایر امکانات پادباکس‌پلاس می‌توان به آرشیو جامع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی به صورت زیرنویس یا دوبله، پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی، آرشیو کتاب‌های صوتی و پادکست‌های فارسی و دسترسی به آلبوم‌های موسیقی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از نسخه وب‌اپلیکیشن پادباکس پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر