;
coinex

جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI معرفی شدند؛ غول‌هایی گران‌قیمت و زیبا

جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI از راه رسیدند. این لپ‌تاپ‌های رده‌بالا از کارت گرافیک قدرتمند انویدیا موسوم‌‌ به RTX 40 بهره‌ می‌برند.

نمایشگاه CES 2023 با هیجان هرچه بیشتر در حال برگزاری است و محصولات جدید و نوآورانه زیادی معرفی شده‌اند. از جمله این محصولات می‌توان به جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI اشاره کرد که در رده لپ‌تاپ‌های پرقدرت با بالاترین سخت‎‌افزار قرار می‌گیرند. این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های قدرتمند سری 13 اینتل بهره‌ می‌برند و در دو نسخه 14 و 16 اینچ روانه بازار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو با سخت‌افزار رده‌بالا و بروز معرفی شدند

جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI از راه رسیدند

شرکت MSI از سری جدید لپ تاپ های گیمینگ 2023 خود طی رویداد CES 2023 رونمایی کرده که از سخت‌افزار جدید اینتل و انویدیا بهره می‌برند. این مدل‌های به‌روز شده دارای سیستم خنک‌کننده جدیدی هستند که به‌گفته ام‌اس‌آی، می‌تواند به افزایش عملکرد دستگاه‌ها کمک کند.

همانند بسیاری از لپ تاپ‌های گیمینگ جدید که طی هفته جاری رونمایی شده‌اند، مدل‌های ارتقایافته MSI نیز از پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل با گرافیک GeForce RTX 40 استفاده می‌کنند. علاوه بر این، لپ تاپ‌های جدید به آخرین سیستم دفع حرارت این شرکت مجهز هستند که در لوله‌های مشترک، اختصاصی و منحصر به‌فرد VRAM تعبیه شده‌اند.

مشخصات فنی لپ‌تاپ های گیمینگ MSI

سری لپ تاپ های Titan GT و Raider GE شرکت ام‌اس‌آی با مشخصات رده‌بالایی از جمله پردازنده Core i9-13980HX اینتل با فناوری MSU Overboost عرضه خواهند شد که می‌تواند در توان حداکثر 250 واتی پردازش را انجام دهد. به علاوه، مدل Titan GT اولین لپ تاپ گیمینگ جهان با نمایشگر 144 هرتزی 4K LED در جهان به‌شمار می‌رود. این پنل می‌تواند به حداکثر روشنایی 1000 نیت با بیش از 1000 منطقه کم‌نور محلی دست یابد.

از سوی دیگر، صفحه‌نمایش مدل Raider GE یک پله پایین‌تر از برادر خود است، اما هم‌چنان با وضوح قابل قبول +QHD و نرخ رفرش 240 هرتزی ارائه خواهد شد. این مدل هم‌چنین دارای یک شاسی جدید با نوار RGB ارتقا یافته است.

ام‌اس‌آی نسخه‌های جدیدی از لپ تاپ های گیمینگ سری Stealth را نیز معرفی کرده که ظاهر باریک‌تر و البته قدرت پایین‌تری را در مقایسه با مدل‌های Titan و Raider ارائه می‌کنند. این مجموعه شامل مدل‌هایی با نمایشگرهای 14، 15، 16 و 17 اینچی است. علاوه بر سخت‌افزار جدید اینتل و انویدیا، سری Stealth 14 Studio و Stealth 16 Studio از یک شاسی با آلیاژ ترکیبی آلومینیوم و منیزیم با هدف کاهش وزن بهره می‌برد.

وزن دو مدل 16 و 14 اینچی به ترتیب 2 و 1.7 کیلوگرم است. علاوه بر این، نسخه 15 اینچی لپ تاپ گیمینگ Stealth دارای نمایشگر 240 هرتزی OLED با زمان پاسخ‌گویی 0.2 میلی‌ثانیه است که از 100 درصد پوشش رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI از راه رسیدند

از سوی دیگر، سری لپ تاپ های گیمینگ MSI Prestige مرزهای ضخامت کم و وزن سبک را جابجا کرده و نسخه 13 اینچی آن، سبک ترین نسخه گیمینگ ام‌اس‌آی با وزن تنها 1 کیلوگرم خواهد بود. مانند سری Stealth، مدل‌های پرستیژ نیز از بدنه‌ای با آلیاژ منیزیم بهره می‌برند. باوجود ساختار سبک و باریک، مدل Prestige 13 Eco دارای باتری 75 وات ساعتی است که تا 15 ساعت دوام را تضمین می‌کند.

اگرچه MSI برنامه جامعی برای عرضه دقیق لپ تاپ های گیمینگ خود منتشر نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود دو سری Titan و Raider در اواسط ماه فوریه و مدل‌های Stealth و Prestige نیز در اواخر همان ماه وارد بازار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ MSI چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر