;
coinex

جزئیات جدیدی از موشک هایپرسونیک سپاه فاش شد

جزئیات جدیدی از موشک هایپرسونیک سپاه پاسداران توسط سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران فاش شد.

جزئیات جدیدی از موشک هایپرسونیک سپاه پاسداران منتشر شد. فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در برنامه “ملک سلیمان” که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی پخش شده بود، خبر از رونمایی از موشک هایپرسونیک سپاه در آینده نزدیک داد. به گفته وی، این خبر با واکنش‌های زیادی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: نخستین موشک هایپرسونیک ارتش امریکا در یک قدمی پرواز!

جزئیات جدیدی از موشک هایپرسونیک سپاه فاش شد

سردار امیرعلی حاجی‌زاده با حضور در برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در پاسخ به پرسشی درباره موشک جدید ایران اظهار کرد: «ما فعلا چیزی رونمایی نکردیم و ان‌شاالله رونمایی خواهیم کرد.»

جزئیات جدیدی از موشک هایپرسونیک سپاه فاش شد

وی با اشاره به واکنش‌های مختلف به این خبر، افزود:

واکنش‌ها معنادار است و واکنش آمریکا جالب بود. آنان گفتند تردید داریم. بقیه نگفتند تردید داریم اما آمریکا این را گفت به این دلیل که چون دکان فروش تسلیحات‌شان بسته می‌شود و قدرت آن‌ها به‌عنوان سپر موشکی و غیره و هم‌چنین سرمایه‌گذاری‌شان در کشورهای عربی باطل است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار جزئیات جدیدی از موشک هایپرسونیک چیست؟ به نظر شما ایران به این فناوری پیشرفته دست یافته است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام برایران قوی – سلام برایرانی مقتدر -سلام برسازندگان هایپرسونیک ایرانی – ایرانیان برخود ببالید وافتخارکنید به جوانان برومندایران زمین – سلام برامام خمینی معمارکبیرانقلاب اسلامی – وسلام برامام خامنه ای رهبرآگاه وبیدار وشجاع انقلاب اسلامی – وملت ایران بدانید وآگاه باشید که امریکا هیچ غلطی نمی تواندبکند .و این وعده خداست که از زبان امام خمینی به گوش جهانیان رسید.

    پاسخ

    سلام به موشک هابپرسونیک ایران .

    پاسخ