;
coinex

قابلیت پروکسی واتساپ رسما رونمایی شد

بنابر اعلام رسمی ویل کت‌کارت، مدیر واتساپ در متا، قابلیت پروکسی واتساپ رسما به این پیامرسان اضافه شده است. او در توییتی مشخصات به مشکلات دسترسی کاربران ایرانی به واتساپ اشاره کرده است.

ویل کتکارت مدیر واتساپ ساعاتی پیش رسما در توییتی از اضافه شدن قابلیت پروکسی به واتساپ خبر داد. او به طور مشخص، در خصوص علت تصمیم برای افزودن قابلیت پروکسی به واتساپ به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر ایرانی به واتساپ اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: شرط رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ اعلام شد؛ از جمهوری اسلامی تمکین کنید!

قابلیت پروکسی واتساپ اضافه شد

ویل کت‌کارت، مدیر واتس‌اپ در متا اعلام کرد ویژگی پروکسی به پیام‌رسان واتساپ اضافه شد. او به شکل مشخص به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر ایرانی به واتس‌اپ اشاره کرد.

قابلیت پروکسی واتساپ رسما رونمایی شد
عرضه قابلیت پروکسی در واتساپ

همانطور که در این تصویر مشخص است، کتکارت آموزش گام به گام فعالسازی پروکسی واتساپ را هم به زبان فارسی ارائه کرده است. برای اینکار کافی است به بخش تنظیمات اپلیکیشن بروید، گزینه فضای ذخیره‌سازی و داده را انتخاب کرده، سپس در منوی بعدی در پایین، گزینه تنظیمات پروکسی را انتخاب کنید تا تنظیمات پروکسی واتساپ به طور خودکار انجام شود.

گفتنی است در ١٨ مهر وزیر ارتباطات شرط رفع فیلتر این دو پلتفرم را تغییر رفتار آنها اعلام کرد. در ماه گذشته نیز مرکز ملی فضای مجازی با ارسال نامه‌ای رسمی به شرکت متا از مارک زاکربرگ خواست ظرف ١٠ روز نماینده‌ای در ایران معرفی کند. به نظر می‌رسد شرکت متا دست‌کم برای واتس‌اپ در ایران، مسیر دیگری انتخاب کرده است که بعید است چندان به مذاق مسئولین ایرانی خوش بیاید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رویکرد متا در خصوص دسترسی کاربران ایرانی به پلتفرمش چیست؟ به نظر شما قابلیت پروکسی واتساپ تا چه حد در دور زدن فیلترینگ موثر است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    یعنی اگر کسی تو شرایط برابر واتساپ رو انتخاب کنه بخدا ظلمه اصلا به اینترنت و لوازم دیجیتال دسترسی داشته باشه
    اگر بشنوم تو این شرایط کسی با فیلتر ش و پروکسی داره از واتساپ استفاده میکنه امیدوارم کلا این اینترنت بسوزه وقتی سطح شعور استفاده کنندگان ایرانی تو این سطح هست

    پاسخ

    جنابعالی ک اینقدر نفرین کردی چرا این خبرا خواندی ؟! کجات سوخته؟!

    پاسخ

    خوب عزیز من چطور بریم توش که فعالش کنیم

    پاسخ

    سلام
    واتساپ خاک بر سر تنبل تا حالا خواب بود؟. end to end واتساپ هم سیگنال براش برنامش نوشته…
    خوب از سیگنال استفاده کنید و امنیت و پروکسی و حتی قفل عکس برداری هم از خیلی وقت پیش دارد.
    تازه قرار سیگنال امکان پر تو پر اضافه کند که همان کار سیگنال آفلاین… قابلیتی که دوتا پیامرسان سیگنال میتون بدون اینترنت مجانی از طریق هات اسپات دو یا چند نفر تا فاصله ۵۰ متری بهم وصل کند… مثلا تو مجتمع های مسکونی افراد بدون اینترنت بهم وصل میشوند…

    پاسخ

    آنها هرگز به نفع ما کار نمی کنند اصرار آنها نشان از این است که برای جاسوسی بیشتر از طریق این پیام رسان به جزییات پی ببرند. وزارت اطلاعات ایران نوابغی دارد که اگر بخواهند قوانین را دور بزنند و مجدد اختلال ایجاد کنند مطمعنا این پروکسی نیز کارساز نبوده یا دور زده خواهد شد. از یک سوراخ دوبار گزیدن هرچند نیش خورده را دردمند میکند اما نیش زننده را می کشد! این قابلیت پروکسی دور زده خواهد شد!

    پاسخ

    نقص خر گویند که خود عر عر کنند
    بی خبر از آنکه خود خریت می‌کنند
    ساقیا می ده و مستانه شوم
    از هوشیاران مست، مست‌تر و دیوانه شوم

    پاسخ