;
coinex

حمله گروه هکری انانیموس به سایت فرودگاه امام خمینی [+جزئیات]

مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی خبر از حمله گروه هکری انانیموس به سایت فرودگاه امام خمینی داد. حمله‌ای که البته به گفته او شکست خورده است.

محمد جعفرآبادی مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی اظهار کرد: گروه هکری آنانیموس  دیشب با استفاده از درخواست‌های زیاد از مبادی داخلی و خارجی (DDOS) تلاش کرد سایت شهر فرودگاهی امام را هک کند.

بیشتر بخوانید: حملات هکری گسترده به سایت های ایرانی ؛ جنگ سایبری تمام عیار علیه سایت های دولتی ایران!

حمله گروه هکری انانیموس به سایت فرودگاه امام خمینی

حعفرآبادی با اشاره به اختلال 15 دقیقه‌ای سرویس‌دهی وب‌سایت شهر فرودگاهی در شب گذشته گفت: «اما با توجه به سیستم پشتیبانی چند لایه، از هک سایت شهر فرودگاهی امام توسط این گروه هکری جلوگیری به عمل آمد. وب ‌سایت شهر فرودگاهی با وجود ادامه حملات با نظارت کارشناسان و پایش ۲۴ ساعته به سرویس‌دهی ادامه داد».

حمله گروه هکری انانیموس به سایت فرودگاه امام خمینی [+جزئیات]

وی با تاکید بر این‌که سیستم پشتبانی اجازه ورود به انانیموس را نداد، افزود:

پس از این ناکامی، گروه هکری اقدام به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب‌سایت در دسترس عموم است در شبکه‌های اجتماعی کرد.

وی بیان کرد این اقدام نشانگر این است که گروه هکری مذکور در هک وب‌سایت شرکت ناکام مانده است. گفتنی است انانیموس پیش از این نیز حملات گسترده‌ای علیه وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های ایرانی ترتیب داده است.

حمله گروه هکری انانیموس به سایت فرودگاه امام خمینی [+جزئیات]

گفتنی است پیش از این نیز گروه انانیموس حملاتی گسترده علیه وب‌سایت‌های دولتی را ترتیب داده بود که البته تقریبا هیچ یک از حملات اختلالی جدی در عملکرد و کارکرد این وب‌سایت‌ها ایجاد نکرد.

اخیرا همچنین خبرگزاری فارس هک شد و اطلاعات عظیم و مهمی از آن فاش شد. به علاوه یک حمله گسترده علیه بانک مرکزی نیز اخیرا دفع شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حمله گروه هکری انانیموس به سایت فرودگاه امام خمینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (71 نظر)

    خبر کذب اینترنت بین الملل که داغونه هیچ سایت و برنامه ای به درستی باز نمیشه چطوری اینا حمله میکنن! فقط توجیه کردن فیلتر اینترنت بین الملل

    پاسخ

    دست مریزاد و خدا قوت میگم باعث دلگرمی ما هست ،حداقل شما در عمل خودتون رو نشون دادید و مسولین در حد حرف و تکذیب فعالیت زیادی دارن خدا پشت پناه شما باشه

    پاسخ

    فرودگاه نه سوله امام بیشتر به یک سوله شبیه هست .حرم امام از اون مجهز تر هست 🤣🤣

    پاسخ