;
coinex

با یخچال هوشمند سامسونگ تیک‌تاک و اینستاگرام را چک کنید!

برند فعال سامسونگ در نمایشگاه CES 2023، در کنار سایر محصولات خود از یخچال هوشمند سامسونگ با نمایشگر 32 اینچی و اتصال به اینستاگرام و تیک‌تاک رونمایی کرد.

از یخچال هوشمند سامسونگ پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2023، تحت عنوان سری Bespoke Family Hub رونمایی شد. یخچال پرچمدار کره‌ای‌ها در دسته یخچال‌های هوشمند مجهز به یک نمایشگر لمسی 32 اینچی غول‌پیکر بوده که از طریق آن امکان مشاهده ویدیو یا تصاویر خانوادگی، دستور آشپزی و یا یادداشت‌برداری با توجه به اتصال آن به اینستاگرام و تیک‌تاک فراهم خواهد شد.

در ایالات متحده کاربران این یخچال، به وسیله آن و نمایشگرش توانایی دسترسی به 190 کانال را دارند. در خود کشور سازنده یعنی، کره جنوبی نیز به وسیله اپ سامسونگ تی‌وی پلاس امکان استفاده از 80 کانال وجود دارد. همچنین قابلیت مشاهده تصویر در تصویر ویدیوها هم برای کاربران فراهم است.

بیشتر بخوانید: یخچال Infinite Line سامسونگ با قابلیت‌های شگفت‌انگیز معرفی شد

مشخصات یخچال هوشمند سامسونگ

از تاریخ 5 ژانویه 2023 (15 دی‌ماه) نمایشگاه CES 2023 در شهر لاس‌وگاس آمریکا در حال برگزاری است. در حاشیه این نمایشگاه، یخچال هوشمند سامسونگ نیز رونمایی شده است. در مقایسه با نسل قبلی‌ این محصول نمایشگر غول‌پیکر آن کاملاً خودنمایی می‌کند. تفاوت حتی در اعداد هم قابل مشاهده است؛ در واقع اکنون نسل جدید یخچال هوشمند سامسونگ یک نمایشگر 32 اینچی داشته که در مقابل نسل قبلی یک نمایشگر 21.5 اینچی داشته است.

از طرفی یخچال‌های هوشمند Family Hub سامسونگ تاکنون صرفاً قابلیت پشتیبانی از وان‌درایو را داشتند، اما در مدل جدید آن پشتیبانی از گوگل فوتوز هم فراهم شده است. همچنین این غول کره‌ای‌ها سرویس Amazon Your Essentials را هم به یخچال خود اضافه کرده تا کاربران توانایی سفارش مواد غذایی تنها با یک لمس را داشته باشند.

یخچال هوشمند سامسونگ

افزون بر این، این یخچال سامسونگ از SmartThings استفاده خواهد کرد، لذا دیگر لزومی به خرید هاب اینترنت اشیای جداگانه برای کاربران وجود ندارد. در واقع این ویژگی 6 سرویس SmartThings همچون آشپزی، انرژی و محافظت از لباس‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از طرفی به دلیل وجود نمایشگر عمودی در این یخچال کاربران توانایی استفاده از اپ‌های بهینه‌شده برای ویدیوهای عمودی مانند اینستاگرام، تیک‌تاک و یوتیوب Shorts را در اختیار دارند. حتی یخچال هوشمند سامسونگ پا را فراتر گذاشته و از طریق اپ Bespoke Atelier سامسونگ، نمایش آثار هنری هم روی این نمایشگر امکان‌پذیر شده است. لازم به ذکر است که هنوز قیمت رسمی آن اعلام نشده اما احتمالاً با یک قیمت قابل توجهی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت‌های یخچال هوشمند سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر