;
coinex

توقف فعالیت پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی ؛ انتقادات علیه رئیس دولت سیزدهم جواب داد!

مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری رسما خبر از توقف فعالیت پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی داد و گفت او در اینستاگرام دیگر فعالیت ندارد.

در مدت اخیر ماجرای تیک آبی ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در اینستاگرام حواشی و جنجال‌های فراوانی به همراه داشته است. در واقع انتقادات بر این مهم متکی است که اگر اینستاگرام یک پلتفرم ممنوعه و فیلتر شده است و استفاده از فیلتر شکن خود جرم محسوب می‌شود؛ چطور رئیس دولت سیزدهم هم حضور فعالانه‌ای در آن دارد و هم حتی در آن برای دریافت تیک آبی اقدام می‌کند؟

حالا و در واکنش به انتقادات گسترده علیه تیک آبی رئیس جمهور در اینستاگرام یکی از مسئولین دولتی خبر از توقف صفحه اینستاگرام ابراهیم رئیسی داده است.

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: مسئولان دارای تیک آبی باید در اولویت برخورد در طرح جرم‌انگاری فیلترشکن باشند!

توقف فعالیت پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی

در همین خصوص مهدی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در توییتی با اعلام توقف فعالیت ابراهیم رئیسی در اینستاگرام نوشت: «پس از ایجاد محدودیت مراجع اینترنتی بر روی اینستاگرام، رئیس‌جمهور دستور توقف فعالیت صفحه منسوب به ایشان را داد. با وجود اطلاع رسانی درخصوص فرآیند دریافت تیک آبی صفحه رئیسی در اینستاگرام جهت تشخیص اصالت، هنوز برخی مشغول سناریوسازی هستند. در پی اغتشاشات و ایجاد محدودیت مراجع امنیتی برای اینستاگرام، رئیسی دستور به توقف فعالیت صفحه منسوب به ایشان داد و در این مدت، مطلبی بارگذاری نشده است.»

توقف فعالیت پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی ؛ انتقادات علیه رئیس دولت سیزدهم جواب داد!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توقف فعالیت پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کار درست و هوشمندانه ای است .
    در این موقع ، رییس جمهور می تواند به بقیه گیر سه پیچ بدهد .
    چون خودش طبق قانون انجام وظیفه کرده است .

    پاسخ