;
coinex

خرید و فروش سوالات کنکور 1402 با ارز دیجیتال

این روزها و با وجود ارزهای دیجیتال، تمام معاملات از حالت سنتی خود خارج شده است. اما خرید و فروش سوالات کنکور 1402 با ارز دیجیتال احتمالا برای همه ما عجیب است!

بسیاری از شیوه‌های معاملات سنتی این روزها در نتیجه بازار کریپتو متحول شده است و حتی دیگر کارها با حواله و پرداخت‌های آنلاین هم انجام نمی‌شوند؛ خصوصا اگر یک طرف معامله غیرقانونی باشد، تنها ارز دیجیتال است که به انجام معامله به صورت ایمن و با حفظ حریم خصوصی افراد کمک می‌کند. حال به نظر می‌رسد معامله سوالات کنکور با رمزارزها نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 1402 مشخص شد

خرید و فروش سوالات کنکور 1402 با ارز دیجیتال

خبرگزاری دنیای اقتصادی در یک گزارش اختصاصی مدعی شده که سوالات کنکور پیش رو که قرار است در دو نوبت دی سال جاری و تیر 1402 برگزار شود، در کانال‌های تلگرامی با نرخ 40 تا 150 میلیون تومان در حال معامله است آن هم با ارزهای دیجیتال!

بنابر گزارش‌ها، سوالات به دو شیوه و با دو قیمت به فروش می‌رسند. نخست، انتشار سوال و جواب همزمان با شروع جلسه کنکور است که قیمت پایین‌تری دارد اما مرسوم‌تر است. دوم افشای سوالات قبل از آغاز کنکور که قیمت بالاتری دارد.

خرید و فروش سوالات کنکور 1402 با ارز دیجیتال

برای پیش ثبت‌نام نیاز به احراز هویت است که شامل اسال عکس برگه ثبت‌نام کنکور، شناسنامه، برگه‌ای با نوشته «برای … (نام فروشنده) بابت کلید کنکور ۱۴۰۲» و فیلم سلفی از متقاضی که باید اعلام کند این فیلم را برای فروشنده و برای احراز هویت بابت کلید کنکور ۱۴۰۲ ضبط می‌کند. این احراز هویت برای تمامی فروشندگان وجود دارد و تنها نام‌شان فرق دارد. با این احراز هویت، آنها می‌خواهند اسنادی از فرد داشته باشند تا تضمینی باشد برای قسط دوم. اما راه ساده‌تر آن است که احراز هویتی در کار نباشد. در این شرایط، فرد باید کل مبلغ را قبل از کنکور و با ارز دیجیتال پرداخت کند.

برای ارز دیجیتال هم صفر تا صد را خودشان معرفی می‌کنند و البته تاکید دارند از حالا کیف پول‌هایتان را شارژ کنید و همه را برای روزهای آخر نگذارید!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خرید و فروش سوالات کنکور 1402 با ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر