;
coinex

پایان عصر قرعه‌کشی خودرو در سایپا ؛ عرضه تنها در بورس کالا!

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از پایان عصر قرعه‌کشی خودرو در سایپا خبر داده و ظاهراً از این پس عرضه محصولات سایپا تنها در بورس کالا اتفاق خواهد افتاد.

با اینکه در طی جلسه هفته پیش معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور با معاون وزیر صمت و مدیران ایران خودرو و سایپا بر تداوم طرح قرعه کشی محصولات این دو خودروساز تا تعیین تکلیف عرضه خودرو در بورس کالا تاکید شد؛ اما اظهارات مدیرعامل سایپا خبر از پایان عصر قرعه‌کشی خودرو در سایپا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اعتراض مجلس به عرضه خودرو در بورس کالا ؛ چرا عرضه در بورس نتیجه عکس داده است؟

پایان عصر قرعه‌کشی خودرو در سایپا

بر همین اساس، طبق اعلام محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محصولات گروه سایپا از 4 ماه پیش از روند قرعه‌کشی خارج شده‌اند، اما فروش فوق‌العاده و عرضه محصولات در بورس کالا طبق شرایط و ضوابط مجلس به انجام خواهد رسید تا محصولات به مصرف‌کنندگان تحویل داده شود.

تیموری ضمن اشاره به تبعیت از تصمیم سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: «از نظر ما بورس کالا قانونی است و از یکشنبه 18 دی ماه حدود 4 هزار دستگاه خودرو شاهین را در بورس عرضه خواهیم کرد. ضمن این‌که برای خودروهای کوییک اتوماتیک، کوییک آر، ساینا گازسوز، اتوماتیک و آپشنال نیز در حال پذیرش برای عرضه در بورس هستیم».

پایان عصر قرعه‌کشی خودرو در سایپا

مدیرعامل سایپا در پایان ضمن تاکید بر روند رو به رشد تعداد تولید خودرو در این شرکت خودروسازی، افزود: «در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 92 هزار دستگاه خودرو بیشتری را به بازار عرضه کردیم. در واقع هنگامی که تولید افزایش پیدا می‌کند می‌توان بخشی از بازار را مدیریت کرد؛ از این رو ما با افزایش تولید قصد داریم به فضای قرعه کشی ورود نکنیم».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پایان عصر قرعه‌کشی خودرو در سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار خودرو را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر