;
coinex

تمدید سریال ونزدی (Wednesday) برای فصل دوم

مطابق انتظارات تمدید سریال ونزدی (Wednesday) به صورت رسمی از سوی شبکه نتفلیکس اعلام شد و شاهد ادامه داستان جذاب ونزدی آدامز خواهیم بود.

بالاخره دیروز انتظارات به سر رسید و تمدید سریال ونزدی (Wednesday) برای یک فصل دیگر از سوی نتفلیکس اعلام شد. براساس آمار انتشار یافته، مشترکان شبکه اینترنتی نتفلیکس بیش از 1.237 میلیارد ساعت در طی 28 روز اول پخش سریال Wednesday به تماشای آن نشسته‌اند. حال اعلام رسمی تمدید این سریال برای فصل دوم خط بطلانی بر شایعات انتقال این سریال به شبکه آمازون جهت پخش کشیده است.

آلفرد گاف و مایلز میلار، به عنوان سازندگان این سریال جهت ساخت فصل دوم سریال Wednesday دوباره حضور خواهند یافت. گاف و میلار با ابراز هیجان و خوشحالی خود در بیانیه‌ای نسبت به استقبال جهانی مردم از سریال ونزدی واکنش داشتند. آن‌ها همچنین وعده ماجراجویی‌های بیشتری از سوی ونزدی آدامز در دنیای رمزآلود و ترسناک نورمور و افشای رازهای جدیدتری را برای فصل دوم دادند.

بیشتر بخوانید: احتمال ساخت فصل پنجم سریال شرلوک هولمز قوت گرفت

جزئیاتی از تمدید سریال ونزدی برای فصل دوم

تیم برتون که تحت عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در فصل اول سریال ونزدی حضور داشت و 4 قسمت از فصل اول این سریال را کارگردانی کرده، حضورش در فصل دوم این سریال در هاله‌ای از ابهام است. به هر حال هنوز تیم سازندگان سریال و نتفلیکس رسما از حضور یا عدم حضور برتون صحبت نکرده‌اند.

از بازیگران سریال ونزدی در فصل اول می‌توان به جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز، لوئیس گازمن در نقش نقش گومز آدامز، کریستینا ریچی، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت اشاره کرد.

تمدید سریال ونزدی

در پایان لازم به ذکر است که هنوز اطلاعاتی در مورد زمان پخش فصل دوم سریال Wednesday وجود ندارد و فعلاً در مرحله تدوین فیلمنامه فصل دوم این سریال قرار داریم. طبق اعلام هالیوودریپورتر، فصل اول سریال ونزدی، حالا پس از سریال بازی مرکب و فصل چهارم سریال Stranger Things به سومین سریال پر بیننده تاریخ شبکه نتفلیکس تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تمدید سریال ونزدی برای فصل دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سریاله خیلی خوبیه من واقعا عاشقش شدم یه جورای شخصیتش مثله خودمه و بی صبرانه منتظره فصله دومشم 😍

    پاسخ

    واقعا نمیدونم چرا اینو با سریال مسخره ای مثل ۱۸۹۹ مقایسه میکنن و به این فیلم خوب لقب تی نی جر میدن من خودم سنم پایین. اما وقت گذاشتم این سریالو کامل دیدم منتظر فصل ۲هستم فقط اونایی که از کنسل ۱۸۹۹ناراحتن سر تمدید سریالی که ماها بهش علاقه داریم توهین نکن

    پاسخ