;
coinex

معرفی تیگو 8 پرو مکس ؛‌ پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه بازار است!

مدیران خودرو تصمیم دارد در نتیجه موفقیت چشمگیر خودروهای تیگو 7 پرو و 8 پرو در بازار ایران به زودی تیگو 8 پرو مکس را هم روانه بازار کند. برای بررسی این محصول با ما باشید.

فونیکس تیگو 8 پرو مکس جدیدترین محصول چری در بازار ایران است که به زودی توسط مدیران خودرو روانه بازار خواهد شد. برای معرفی و بررسی اجمالی این خودرو با ما باشید.

بیشتر بخوانید: واردات هیوندای کنا 2023 توسط کرمان موتور ؛ بررسی امکانات و قیمت احتمالی در ایران

معرفی تیگو 8 پرو مکس

سری محصولات تیگو برای ایرانی‌ها بسیار محبوب و شناخته شده است چراکه یکی از بازارهای هدف مهم چری در سالیان اخیر همواره ایران بوده و هست. اساسا بازار خودرو ایران کراس اوورهای چینی را معمولا بیشتر با چری و مدیران خودرو می‌شناسد و با نگاهی به همین محصولات عرضه شده در مدت اخیر در بازار ایران می‌توان به خوبی به روند سریع پیشرفت چینی‌ها در زمینه طراحی و توسعه این محصولات پی برد.

معرفی تیگو 8 پرو مکس ؛‌ پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه بازار است!

تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو از جمله محصولاتی بودند که در این زمینه بسیار موفق عمل کردند. خودروهایی با طراحی مدرن و جدید و مشخصات فنی قابل توجه که به خوبی در جلب نظر مشتریان ایرانی موفق عمل کردند. علاوه بر این، خبری از اقتصادی بودن در کار نبود و اساسا رده قیمتی جدیدی برای این محصولات در ایران تعریف شد.

حتی مدیران خودرو برند زیرشاخه جدیدی برای این محصولات تعریف کرد تا همه جوره، تافته جدا بافته بودن این خودروها را نسبت به دیگر محصولاتش نشان دهد. حال و با توجه به موفقیت چشمگیر تیگو 8 پرو و 7 پرو در ایران، مدیران خودرو تصمیم دارد نسخه پرو مکس تیگو 8 را هم به بازار ایران عرضه کند.

بیشتر بخوانید: واردات چانگان CS55 پلاس توسط سایپا قطعی شد [+مشخصات و قیمت چانگان CS55 پلاس در ایران]

طراحی تیگو 8 پرو مکس

معرفی تیگو 8 پرو مکس ؛‌ پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه بازار است!

در این کراس اوور جدید چینی همان سبک طراحی تیگو 8 پرو و 7 پرو به چشم می‌خورد. این محصول در بخش طراحی بدنه عملا تفاوت خاصی با تیگو 8 پرو ندارد و تنها برخی جزئیات تفاوت دارند.

در فونیکس تیگو 8 پرو مکس حاشیه کرومی جلوپنجره بزرگتر شده و شکل آن برجسته‌تر است. همین موضوع سبب می‌شود تا قالب سپر هم تغییر کند اما به جز این‌ موراد جزئی، تغییر خاص دیگری در جلو به چشم نمی‌خورد.

معرفی تیگو 8 پرو مکس ؛‌ پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه بازار است!

در کناره هیچ تغییر خاصی نسبت به تیگو 8 پرو به چشم نمی‌خورد اما در عقب باز هم تغییراتی وجود دارد. گرافیک چراغ‌های عقب تغییراتی داشته و نسبت به نسخه پرو متفاوت است. همچنین طراحی دیفیوزر تغییر کرده و حال چهار خروجی اگزوز را به جای دو خروجی در این کراس اوور می‌بنییم.

 

بیشتر بخوانید: واردات کیا سراتو 2023 به ایران قطعی شد

مشخصات فنی تیگو 8 پرو مکس

معرفی تیگو 8 پرو مکس ؛‌ پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه بازار است!

مهمترین خصایص تیگو 8 پرو مکس مربوط به مشخصات فنی آن است. در تیگو 8 پرو مکس یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت به چشم می‌خورد که توان تولید 252 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه تر به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود و این بدان معنا است که با کراس اووری تمام چرخ محرک یا AWD مواجه هستیم.

این تیپ از چری تیگو 8 پرو حاکی از بازگشت چری به تولید کراس اوورهای چهار چرخ محرک 6 سال قبل دارد که حالا با به کارگیری  فناوری بروزتر و مهندسی دقیق‌تر به مراتب عملکردی بهتر در انتقال قدرت این چینی گرانقیمت به ارمغان می‌آورد.

بازار ایران سال‌ها است که به علت ممنوعیت واردات خودرو از حضور کراس اوورهای دو دیفرانسیل یا چهار چرخ محرک محروم بوده است و همین موضوع سبب شده تا در شرایط فعلی مردم به خرید کراس اوورهای وارداتی قدیمی‌تر روی بیاورند چرا که کراس‌اوورهای چینی فعلی بازار ایران هیچ یک چهار چرخ محرک نیستند. از سوی دیگر، مشتریان به دنبال خرید خودروهای شاسی مستقل و یا پیکاپ‌های 4WD نیستند و صرفا کراس اووی می‌خواهند که چهار چرخ محرک باشد.

معرفی تیگو 8 پرو مکس ؛‌ پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه بازار است!

همین موضوع سبب می‌شود تا فونیکس تیگو 8 پرو مکس فعلا در بازار خودروهای چینی ایرانی بی‌رقیب به نظر برسد و حتی به دلیل محدودیت‌های قیمتی در بحث واردات، احتمالا خبری از کراس اوورهای تمام چرخ محرک برندهای معروف نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: واردات خودروهای اشکودا به ایران قطعی شد؛ آغاز تبلیغات بنری در سطح تهران

امکانات فونیکس تیگو 8 پرو مکس

معرفی تیگو 8 پرو مکس ؛‌ پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه بازار است!

در بخش امکانات تیگو 8 پرو مکس، آپشن‌هایی را در این کراس اوور می‌بینیم که در نسخه پرو هم دیده می‌شود. این بدان معناست که فونیکس تیگو 8 پرو مکس یک کراس اوور پر آپشن است که به امکاناتی چون چراغ‌های تمام ال ای دی با فناوری AFS، ورود بدون کلید، در صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور عقب، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی شاگرد از عقب، تهویه دوکاناله اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، شش کیسه هوای ده نقطه‌ای، سیستم کنترل کشش و پایداری، کروز کنترل تطبیق پذیر، رانندگی نیمه خودران، رادار خطی و نقطه کور، نوربالای خودکار، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی سونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و باران، کنترل حرکت در سربالایی، تابلوخوان، تنظیم حالت رانندگی و غیره مجهز است.

این کراس اوور چینی به زودی توسط مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود و پیش از این نیز تصاویری از آن در انبار مدیران خودرو توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره معرفی تیگو 8 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من یکی همیشه غصه ام تک دف بودن ماشین های چینی بوده است، این ماشین با این ظاهر زیبا و آپشن های خوب و با این هیکل و موتور عالی که ‌٢۵٠ اسب بخار داره واقعا عالیه و چون دو دف هست بسیار بسیار من خوشحالم که حداقل یه ماشین جدید ٢٠٢٣ دو دف داره میاد و چینی بودنشم اصلا مهم نیست چون تیگو واقعا خوب عملکرده بجز تیگو ۶ تخمی تخیلی زشت کوتوله،

    ولی حیف اینم بیاد بالای دو میلیارد میشه و حسرتش تو دلمان سبز خواهد شد.
    با تشکر فراوان…
    زنده باد انسانیت 🙏

    پاسخ

    بزرگوار یجور تیتر زدی هرکی ندون فکر میکن مدیران خودرو سازنده خودرو سال
    داداش ی چنتا آتو آشغال چینی وارد کردن و دلا پهنا به خیگ ملت کردن دیگه این همه تبلیغ نداره
    تو بیاری مردم مجبورن بخرن ن راه پیش دارن ن پس
    با تشکر فراوان

    پاسخ