;
coinex

تاریخ معرفی سری گلکسی S23 فاش شد

ساعاتی پیش در وبسایت سامسونگ در کلمبیا و به طور اتفاقی تاریخ معرفی سری گلکسی S23 در رویداد بزرگ کره‌ای‌ها برای روزهای آتی فاش شد.

چند هفته‌ای می‌شود که اخبار و حواشی پیرامون نسل جدید پرچمداران آینده سامسونگ تبدیل به بحثی داغ در محفل رسانه‌ها شده است. همچنین شاهد انتشار شایعات زیادی درباره تاریخ برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ بودیم و حالا وب‌سایت این شرکت در کلمبیا، با انتشار صفحه‌ای از برگزاری این رویداد در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) خبر داده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد در این تاریخ شاهد رونمایی از سری گلکسی S23 باشیم.

بیشتر بخوانید: ظرفیت رم و حافظه داخلی سری گلکسی S23 فاش شد؛ خداحافظی با حافظه 128 گیگابایت!

تاریخ معرفی سری گلکسی S23

بر اساس شایعات اولیه، سامسونگ قصد داشت برگزاری اولین رویداد آنپکد خود برای سال 2023 را به اواخر ماه فوریه موکول کند؛ اما شایعات اخیر به تاریخ 1 فوریه اشاره کرده بودند که دقیقا همان تاریخ اعلام‌شده توسط وب‌سایت کلمبیایی سامسونگ است.

معمولا این دست افشا‌ها از این منابع را می‌توان تا حدی نهایی دانست؛ بنابراین به احتمال زیاد تاریخ وب‌سایت سامسونگ در کلمبیا صحت داشته باشد و با پرچمدارهای جدید کره‌ای‌ها در 12 بهمن‌ماه آشنا خواهیم شد.

در پوستری که در ارتباط با این رویداد منتشر شده است، اطلاعات زیادی درباره سری گلکسی S23 به چشم نمی‌خورد. با این‌حال چندین دوربین با چیدمان عمودی در این پوستر به‌چشم می‌خورند که درون ماژول قرار نگرفته‌اند. این سبک طراحی، رندرهای گذشته را تأیید می‌کند.

تاریخ معرفی سری گلکسی S23 فاش شد

تصویر بالا دوربین گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس را نشان می‌دهد؛ زیرا مدل اولترا از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند. طبق شایعات ، در مدل اولترا امسال دوربین 108 مگاپیکسلی جای خود را به دوربین 200 مگاپیکسلی داده است، اما هنوز نمی‌توانیم در مورد این تغییر مطمئن باشیم.

از سوی دیگر گفته می‌شود گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس دارای دوربین 50 مگاپیکسلی بهبود یافته هستند. همچنین المان‌های به کار رفته در پوستر مانند گیاهان و برگ‌ها احتمالا به رنگ‌های پرچمداران جدید سامسونگ اشاره دارد.

بدون توجه به تفاوت دوربین‌ها، تمام گوشی‌های سری گلکسی S23 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شوند، البته سامسونگ از نسخه اختصاصی این چیپ استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، امسال برخلاف سال‌های گذشته به‌احتمال‌زیاد دیگر شاهد عرضه پرچمدارهای سامسونگ با دو نوع تراشه نخواهیم بود و چیپ اگزینوس از قرارگرفتن در سری گلکسی S23 محروم خواهد بود.

حال، تنها کمتر از یک ماه تا تاریخ اعلامی وب‌سایت سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S23 فاصله داریم، اگرچه تا آن زمان باید منتظر انتشار شایعات و گزارش‌های بیشتری درباره این پرچمدارها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ معرفی سری گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از رسانه تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر