;
coinex

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو 18 دی 1401 ؛ شرایط و نحوه خرید

جزئیات طرح فروش فوق العاده ایران خودرو 18 دی 1401 اعلام شد. در این طرح سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی و رانا پلاس عرضه می‌شوند.

بنابر آنچه در شرایط طرح فروش ایران خودرو 18 دی 1401 اعلام شده است، در این طرح سه خودروی طرح سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی و رانا پلاس به صورت قرعه کشی به بازار عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوق العاده پژو پارس و 206 ؛‌شرایط و نحوه خرید

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو 18 دی 1401

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 18 دی تا سه‌شنبه 20 دی 1401 تصمیم دارد خوروهای سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی و رانا پلاس را برای متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده به بازار عرضه کند. در این طرح تمام شرایط قرعه کشی نیز اعمال می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط فروش ایران خودرو در 18 دی 1401 را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو 18 دی 1401 ؛ شرایط و نحوه خرید

گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح، سورن پلاس دوگانه سوز را با قیمت مصوب فروش ۲۸۱ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان، پژو پارس سال سفارشی ELX با موتور XU7P را با قیمت ۲۰۹ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P را با قیمت ۱۸۵ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و رانا پلاس را با قیمت ۲۱۵ میلیون و ۶۶ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. موعد تحویل این خودروها نیز ۳ ماهه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فوق العاده ایران خودرو 18 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    سلام کارت ملی دارم و واجد شرایط هستم تهران هستم ۰۹۳۳۶۲۴۲۸۶۷

    پاسخ

    سلام کارت ملی دارم واجد شرایط هستم ۰۹۳۳۶۲۴۲۸۶۷

    پاسخ

    سلام کارت ملی دارم ۰۹۱۶۵۸۸۸۵۷۲

    پاسخ

    سلام کارت ملی دارم ۰۹۱۳۹۶۴۹۹۱۲

    پاسخ

    سلام کارت ملی دارم
    ۰۹۳۸۲۸۹۶۸۰۶

    پاسخ

    جهت فروش حواله باقیمت بالا تماس بگیرید

    09386275303

    پاسخ