;
coinex

گوشی‌های جدید TCL رسما معرفی شدند

گوشی‌های جدید TCL رونمایی شدند. TCL غیر از گوشی‌های جدید، از یک تبلت اقتصادی و یک عینک واقعیت افزوده نیز رونمایی کرد.

گوشی‌های جدید TCL در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد. این شرکت در این نمایشگاه از سه مدل گوشی هوشمند با سخت‌افزار‌های متفاوت رونمایی کرد. TCL به غیر از سری گوشی‌های جدیدش، از تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ای به نام TCL Tab 8 LE و عینک واقعیت افزوده RayNeo X2 رونمایی کرد. در ادامه با جزئیات کامل تمامی محصولات این شرکت آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: لنوو تینک فون به عنوان گوشی مشترک لنوو و موتورولا با سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد 

گوشی‌های جدید TCL رسما معرفی شدند

همزمان با برگزاری نمایشگاه CES 2023، تولیدکننده چینی TCL از گوشی‌های ارزان‌قیمت سری TCL 40، تبلت اقتصادی TCL Tab 8 LE و همچنین عینک واقعیت افزوده RayNeo X2 رونمایی کرد.

گوشی‌های هوشمند اقتصادی سری TCL 40 شامل سه دستگاه TCL 40 R 5G ،TCL 40 SE و درنهایت TCL 408 می‌شوند که ارزان‌ترین عضو این سری با قیمت ۲۱۹ دلار قرار است در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گوشی‌های جدید TCL رسما معرفی شدند

گوشی هوشمند TCL 40 R 5G با بهره‌مندی از چیپست ۷ نانومتری دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، درواقع نسخه جدید TCL 40 R است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. موبایل مذکور از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با وضوح ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در پنل پشتی موبایل جدید چینی‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

در پنل جلویی نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژر سیمی ۱۵ واتی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار است.

گوشی‌های جدید TCL رسما معرفی شدند

گوشی هوشمند TCL 40 SE نیز قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ در اروپا و سپس در سایر بازارها عرضه شود. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۷۵ اینچی با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

گوشی هوشمند TCL 408 نیز با قیمت ۱۲۹ دلار، ارزان‌ترین موبایل در بین گوشی‌های جدید معرفی‌شده TCL‌ است که قرار است در بازارهای آسیایی و اروپایی در دسترس کاربران قرار بگیرد. این گوشی هوشمند مجهز به دوربین Hyper است که تصاویر حسگر ۵۰ مگاپیکسلی را با تصاویر حسگر ماکرو ترکیب می‌کند تا عکس‌های بهتری بگیرد.

TCL می‌گوید تمامی گوشی‌های سری TCL 40 از فناوری نمایشگر HD+ NXTVISION، باتری با طول عمر بیشتر و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با هوش مصنوعی بهره می‌برند.

گوشی‌های جدید TCL رسما معرفی شدند

تبلت و عینک واقعیت‌افزوده TCL

علاوه‌بر گوشی‌های اقتصادی، این شرکت از تبلت اندرویدی TCL Tab 8 LE نیز رونمایی کرده است که از نمایشگر ۸ اینچی +HD بهره می‌برد. این تبلت مجهز به چیپست چهار هسته‌ای، دوربین‌های ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی و جلویی، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و اسلات microSD برای افزایش ظرفیت آن است. قرار است تبلت جدید در ایالات متحده با قیمت احتمالی ۱۵۹ دلار عرضه شود.

گوشی‌های جدید TCL رسما معرفی شدند

TCL همچنین از واقعیت افزوده RayNeo X2 نیز رونمایی کرده است که از نمایشگرهای Micro-LED بهره می‌برد و استفاده از آن مانند عینک‌های معمولی ساده است. این عینک واقعیت افزوده از عملکردهای مختلفی مانند ناوبری هوشمند، ترجمه، عکاسی و پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی‌های جدید TCL چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر