;
coinex

اولین وکیل رباتی جهان رونمایی شد؛ هوش مصنوعی در قامت وکیل در دادگاه حاضر می‌شود!

نشریه نیو ساینتیست (New Scientist) برای اولین بار از اولین وکیل رباتی جهان که مبتنی بر هوش مصنوعی است، رونمایی کرد. این هوش مصنوعی بر روی گوشی متهم نصب شده و به دفاع از او کمک می‌کند.

این ربات به صحبت‌های دادگاه گوش کرده و سپس از طریق یک هدفون توصیه‌های خود را در اختیار متهم قرار می‌دهد. هوش مصنوعی این ربات توسط شرکت دونات‌پی (DoNotPay) برای استفاده در دادگاه طراحی شده است و خود را اولین وکیل روباتی جهان معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: چت بات هوش مصنوعی ChatGPT رسما معرفی شد؛ قابلیت‌هایی جذاب اما همچنان ناقص!

اولین وکیل رباتی جهان رونمایی شد

شرکت DoNotPay توسط جاشوا برادر (Joshua Browder) طراحی شده و محصول آن (هوش مصنوعی برای دادگاه) به عنوان یک چت‌بات تعریف می‌شود.

این هوش مصنوعی در ابتدا برای جلوگیری از جریمه‌های پارکینگ طراحی شد و حالا خدمات دیگری از جمله توضیح مباحث پیچیده به انسان را در بر می‌گیرد.

اولین وکیل رباتی جهان

وبسایت دو‌نات‌پی اپلیکیشن خود را اینگونه توصیف می‌کند:

«اپلیکیشن دونات‌پی خانه اولین وکیل رباتی جهان است. تنها با فشار یک دکمه با شرکت‌ها بجنگید، دیوان‌سالاری را شکست دهید و علیه هرکسی اقامه دعوی کنید.»

این وبسایت لیستی از قابلیت‌های ادعایی از جمله لغو هزینه کالج، ارتباط با زندانی‌ها، کمک به پرداخت قبوض و اجاره کاربران، تسهیل مجوز طلاق و غیره را لیست کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این ربات وکیل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر