;
coinex

استعفای آرمان صفایی از ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی ؛ زیاده‌خواهی نهادهای مسئول غیرقابل تحمل است!

امروز در پستی اینستاگرامی استعفای آرمان صفایی از ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی اعلام شد. این در حالی است که او تازه از آذر ماه امسال در این پست قرار گرفته بود.

در یک سال اخیر اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی فراز و فرودها و دومینوی استعفا و عزل مسئولین را تجربه کرده است. در آخرین این جنجال‌ها اتحادیه درگیر عزل هیئت مدیره‌ی این اتحادیه از سوی اتاق اصناف و دبیرخانه هیئت عالی نظارت و انتصاب هیئت مدیره جدید بود. ظاهراً بر حاشیه‌های اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی پایانی قابل تصور نیست.

امروز آرمان صفایی در یک پست اینستاگرامی با استعفا از ریاست این اتحادیه نوشت: «از قبول رسمی ریاست اتحادیه استعفا دادم. چرایی‌هایش بماند. به قدر کافی اتحادیه در حاشیه بوده، نمی‌خواهم این موضوع هم حاشیه‌ی جدیدی ایجاد کند. پذیرفته بودم و شروع کردم تا کمک کنم اما اثرگذاری جدی مقدور نبود به هر حال».

بیشتر بخوانید: اعضای نصر دیگر نیازی به جواز کسب اتحادیه ندارند!

ماجرای استعفای آرمان صفایی از ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی

صفایی در پست اینستاگرامی خود نسبت به زیاده‌خواهی‌ها و توقعات دستگاه‌ها و سازمان‌ها واکنش نشان داده و امیدواری خود را در جهت توانایی کنترل این توقعات و زیاده‌خواهی‌ها از سوی افراد جدید مسئول اتحادیه ابراز کرده است. این گفته‌ها از صفایی در حالی اعلام شده که تغییراتی نظیر تفکیک اتحادیه و عزل هیئت مدیره از طریق دخالت نهادهایی مانند وزارت صمت و هیئت نظارت اتاق اصناف انجام پذیرفته بود.

به هر حال این خبر از آنجا تعجب‌آور بود که پیش‌تر قرار بر تصدی پست ریاست از سوی آرمان صفایی تا زمان برگزاری انتخابات به تعویق افتاده هیئت مدیره اتحادیه بود و حالا بار دیگر اتحادیه بدون رئیس مانده است. این تعویق انتخابات اتحادیه از سال 1400 نارضایتی‌های بسیاری از اعضای اکوسیستم را باعث شده بود. حتی نکته اعجاب‌آور دیگر تعویق دوباره انتخابات پس از تصمیم هیئت عالی نظارت مبنی بر تفکیک اتحادیه بوده است.

استعفای آرمان صفایی از ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی

در مرداد ماه سال جاری و به دنبال استعفای حمید محمدی، فرشاد وکیل‌زاده به عنوان رئیس اتحادیه انتخاب شد. پس از آن اتحادیه شاهد استعفای دو عضو دیگر هیئت مدیره از سمت خود بود. از همین روی اعضای اتحادیه در تلاش برای برگزاری سریع‌تر انتخابات بوده، تا اینکه اتحادیه به بخش توزیعی و خدماتی تفکیک شد و انتخابات باز هم به تعویق افتاد.

نکته دیگر اینکه صفایی در پست اینستاگرامی خود اعلام کرده موضوع کمک به کسب و کارهای کوچک بوده او در پایان ابراز امیدواری کرد تا مسئولان جدید توانایی کمک بیشتری به کسب‌وکارهای کوچک داشته و تلاش خود را تنها محدود به حفظ منافع کسب‌وکارهای بزرگ نکنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استعفای آرمان صفایی از ریاست اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر