;
coinex

لغت نامه تخصصی بازاریابی دیجیتال توسط صباویژن عرضه شد

صباویژن از لغت نامه تخصصی بازاریابی دیجیتال خود رونمایی کرده تا گام موثری در زمینه توسعه بازاریابی دیجیتال و رشد سریع فناوری در دنیا برداشته باشد.

این روزها با توجه به گستردگی هر چه بیشتر دنیای بازاریابی دیجیتال و رشد سریع فناوری، جهت کسب موفقیت در این حوزه، باید مقاله‌‌‌ها، راهنماها و سایر منابع انگلیسی زبان را مطالعه کرد. اما به دلیل وجود واژه‌های تخصصی فراوان در این حوزه که شامل اصطلاحات تخصصی، عبارت‌‌‌های فنی و مخفف‌‌‌ها شده، درک چنین مطالبی بسیار سخت است. لذا دسترسی به یک لغت‌‌‌نامه جامع برای حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، جهت رشد دانش تازه‌‌‌واردان و متخصصین این بخش، ضروری خواهد بود. در همین راستا «صبا ویژن» از یک  لغت نامه تخصصی بازاریابی دیجیتال رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: پیش نویس لایحه حفاظت از داده‌های شخصی نهایی شد

لغت نامه تخصصی بازاریابی دیجیتال صباویژن

در فرآیند تدوین این لغت‌نامه، حدود 27 لغت‌‌‌نامه موجود در فضای وب فارسی مورد بررسی قرار گرفته است. لغت‌نامه صبا ویژن سه ویژگی اصلی دارد. این واژه‌نامه نسبت به سایر اسناد مشابه خود بسیار جامع بوده، زیرا دیگر لغت‌نامه‌های موجود صرفاً تعداد اندکی از واژگان پرکاربرد این حوزه را دربرمی‌گیرند. بنابراین همواره کاربر مجبور بوده جهت ترجمه و فهم کامل یک متن، همزمان به چند فرهنگ لغت مراجعه کند.

لغت نامه تخصصی بازاریابی دیجیتال

علاوه بر این لغت‌‌‌نامه صبا ویژن، دقیق نیز بوده و معانی دقیق هر واژه با بررسی مراجع معتبر فارسی و انگلیسی بسیاری، استخراج شده است. لذا لغت‌‌‌نامه صبا ویژن، تمامی حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال را شامل می‌شود، در ‌‌‌حالی ‌‌‌که سایر واژه‌‌‌نامه‌‌‌های موجود، بیشتر معطوف به یک بخش از این حوزه وسیع بوده‌اند و از سایر بخش‌ها غافل شده‌اند.

ویژگی سوم به‌روزرسانی آن به صورت مرتب و ماهانه بوده؛ به گونه‌ای که هر ماه تعدادی واژه جدید به این لغت‌‌‌نامه اضافه خواهد شد. در این لغت‌‌‌نامه، مفهوم کلی و دقیق هر واژه به‌‌‌طور مختصر نیز توضیح داده شده است، اما جهت دریافت جزئیات و توضیحات بیشتر باید به مطالب دیگر ویکی‌‌‌پدیا نیز مراجعه کرده و حتی نوشتن یک مطلب را از طریق سرویس مطلب درخواستی سفارش بدهید. اگر واژه مد نظرتان را در این لغت‌‌‌نامه پیدا نکردید، می‌توانید از طریق نشانی content@sabavision.com به صبا ویژن اعلام کنید تا آن را در در به‌‌‌روزرسانی‌‌‌های آینده به مجموعه خود اضافه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لغت نامه تخصصی بازاریابی دیجیتال صبا ویژن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر