;
coinex

نایب رئیس مجلس: اینترنت را اغتشاشگران محدود کردند نه ما!

ظاهراً نایب رییس مجلس عقیده دارد که کنترل اینترنت در دست اغتشاشگران است و در یک اظهارنظر اعجاب‌انگیز اعلام کرد: اینترنت را اغتشاشگران محدود کردند نه ما!

نایب رئیس مجلس در اظهارنظری جدید و بسیار عجیب در موضوع محدودیت‌های اینترنتی اخیر، در واکنش به انتقادات بسیاری از فعالان همایشی با موضوع روشنگری و جهاد تبیین در زنجان اعلام کرد: «اینترنت را اغتشاشگران محدود کردند نه ما! این اغتشاش‌گران بودند که با استفاده ناصحیح از این نرم‌افزارها باعث شدند که حاکمیت این محدودیت را ایجاد کند».

بیشتر بخوانید: واکنش وزیر ارتباطات به فعالسازی اینترنت ماهواره ای در ایران ؛ قواعد سرزمینی خود را به استارلینک ابلاغ کرده‌ایم!

نایب رییس مجلس: اینترنت را اغتشاشگران محدود کردند

ظاهراً حضور علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس در همایشی با موضوع روشنگری و جهاد تبیین در زنجان با توجه به اختصاص بخشی از سخنان خود به موضوع محدودیت‌های اینترنتی حاشیه‌ساز شده است.

اینترنت را اغتشاشگران محدود کردند

او سخنان خود را درباره این مسئله مهم برای کاربران اینترنت به این شرح آغاز کرد:

«نخست بنده تذکری بدهم. از ما می‌پرسند چرا اینترنت را محدود کردید و ما در پاسخ به آنها می‌گوییم که ما اینترنت را محدود نکردیم بلکه اغتشاش‌گران اینترنت را محدود کردند».

وی به ادامه سخنان خود افزود: «حاکمیت در ابتدا دنبال ایجاد مشکل با محدود کردن اینترنت نبود، بلکه برخی اغتشاش‌گران بودند که با استفاده ناصحیح از این نرم‌افزارها باعث شدند حاکمیت آنها را محدود کند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سخن نایب رییس مجلس مبنی بر اینکه اینترنت را اغتشاشگران محدود کردند چیست؟ ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر