;
coinex

استخراج رمزارز با بخاری HEATBIT ؛ محصولی مناسب زمستان‌های سخت!

استخراج رمزارز با بخاری HEATBIT که اخیرا معرفی شده می‌تواند تجربه جذابی برای ماینرها آن هم در زمستان باشد!

صنعت استخراج رمزارزها گاهی اوقات به ایده‌هایی دست می‌یابد که حتی برای فعالان این حوزه هم اعجاب‌آور است. همواره در حوزه طراحی و ساخت دستگاه‌های ماینر به دو نکته عدم صرف زمان زیاد و مصرف بهینه برق توجه می‌شود.

حال ایده‌ای مطرح شده است که توانایی ترکیب اموری را دارد که شاید در نگاه اول خیلی به یکدیگر ارتباطی هم نداشته باشد. این ایده استخراج رمزارز با بخاری HEATBIT است. بله درست خواندید با یک بخاری می‌توان اهداف مختلفی را در کنار گرمابخشی به محیط، محقق کرد.

احتمالاً در ابتدا این حوزه‌ها چندان به هم ارتباطی پیدا نکنند. اما اکنون بخاری موسوم به HEATBIT با این هدف طراحی و جهت خرید به فعالان حوزه ماینینگ معرفی شده است. در واقع با بخاری HEATBIT افزون بر گرمابخشی به محیط خانه‌ خود، امکان استخراج روزانه تا 30 دلار رمزارز را هم دارید.

بیشتر بخوانید: استرداد دستگاه‌های ماینینگ توقیف شده به مالکانشان ؛ دستور یک نهاد مسئول ناشناس!

پروژه استخراج رمزارز با بخاری HEATBIT

آغاز پروژه‌ HEATBIT را باید از سال 2021 یعنی درست زمان راه‌اندازی کمپین Kickstarter توسط این برند بدانیم. پس از به نتیجه رسیدن این پروژه، اولین محصولات این استارتاپ در اکتبر 2022 معرفی شد. در همین راستا این شرکت موفق به فروش حدود 1000 دستگاه HEATBIT باقیمت 1199 دلار از اوایل سال 2021 در سراسر دنیا شده است.

استخراج رمزارز با بخاری HEATBIT

تقریباً مشخصات بخاری Heatbit مشابه سایر محصولات رده‌بالایی است که با توجه به بهره‌مندی از مدارهای داخلی مخصوصی جهت پردازش تراکنش‌های بیت کوین تقریباً بدون صدا کار می‌کند. این بخاری توانایی پردازش تریلیون‌ها محاسبه در ثانیه را در اختیار دارد. در ادامه به طور مختصر به برخی مشخصات آن خواهیم پرداخت:

  • ابعادی به اندازه‌ یک کامپیوتر شخصی یا بلندگوی استریو
  • سر و صدای بسیار کم (بی‌صداتر از یخچال کار می‌کند و تا 42 دسی‌بل را با قدرت کامل تولید می کند)
  • دارای قدرت بالای 1.4 کیلووات
  • امکان استخراج رمزارز با توان فوق‌العاده‌ 14 تراهش برثانیه (یک تریلیون هش برثانیه)

این دستگاه همچنین توانایی گرم کردن محیطی به ابعاد 46 مترمربع را دارد و جالب اینکه امکان فعالیت به‌صورت 24 ساعته جهت استخراج چیزی در حدود 30 دلار رمزارز را هم برای شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین بخاری HEATBIT دو کار جالب گرم‌کردن محیط خانه و استخراج رمزارز را برای شما فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که سازنده بخاری برقی‌ HEATBIT قصد تولید محصولات دیگری نیز با همین هدف را دارد. یکی از ایده‌های او، ساخت گرم‌کن صندلی توالتی با توانایی استخراج بیت کوین است. علاوه بر این در اندیشه طراحی آب‌گرمکن و ماشین‌های ظرف‌شویی با چنین قابلیتی نیز هست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استخراج رمزارز با بخاری HEATBIT چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من سه سال قبل پیشنهاد ساخت این نوع بخاری رو به اداره برق دادم قبول نکردن از این بهتر میشه پکیج خونه رو با حرارت ماینر گرم کرد و نمونه اجراییش هم هست ولی قبول نمی‌کنند باید غیر قانونی کار کرد الان شوفاژهای برقی قابل حمل رو همه دیدین که تو بازار هست و راحت میشه به جای المنت برد ماینر استفاده کرد ولی اداره برق بخاطر فرسوده بودن شبکه اجازه نمیده داخل شهر استفاده کنید

    پاسخ