;
coinex

قیمت گذاری آنلاین خودرو در کارنامه آغاز شد ؛ سرویس کارشناسی خودرو در 5 شهر کشور در دسترس قرار گرفت

قیمت گذاری آنلاین خودرو در کارنامه شروع شد و خدمات در 5 شهر کشور ارائه می‌شود. کارنامه به عنوان یک مرجع کارشناسی و بررسی خودرو فعالیت دارد و حالا میزبان این قابلیت جدید شده است.

پلتفرم کارنامه امکانات خود در راستای ارائه خدمات خودرو را افزایش داد و از سرویس جدید خود رونمایی کرد. این سرویس، قیمت گذاری آنلاین خودرو در کارنامه نام دارد که به‌صورت غیرحضوری می‌توانید به راحتی قیمت روز خودروی خود را بدانید. کارنامه چند روز پیش نیز از سرویس دیگری تحت عنوان، سرویس کارشناسی در محل رونمایی کرد که البته فعلاً برای 5 شهر در ایران فعال شده است.

بیشتر بخوانید: وام بدون ضامن برای خرید خودرو ؛ شرایط وام خرید خودرو کارنامه اعلام شد

قیمت گذاری آنلاین خودرو در کارنامه ممکن شد

«کارنامه» به عنوان دستیاری در معاملات ماشین، خودرو را به صورت آنلاین قیمت گذاری می‌کند برای این امر دارنده خودرو باید مشخصات خودرو را وارد سایت کند اما برای ارزیابی فنی کارشناس به صورت مستقیم در تهران و ۵ شهر بزرگ کشور به محل خودرو اعزام می‌شود.

این شرکت از چندی پیش به غیر از تهران، سرویس کارشناسی خودرو را در پنج شهر بزرگ کشور توسعه داده است. درحال حاضر خدمات کارشناسی خودرو در شیراز، کرج، مشهد، اصفهان و رشت به متقاضیان ارائه می‌شود و کارشناسان برای بررسی فنی و بدنه خودرو در محل حاضر می‌شوند. علاوه بر این، قیمت‌گذاری نیز با وارد کردن مشخصات ماشین در سایت کارنامه، به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

قیمت گذاری آنلاین خودرو در کارنامه ممکن شد

گزارش ارائه‌شده به‌جز کارشناس حاضر در محل، توسط تیم مستقر در کارنامه نیز بررسی می‌شود. همچنین درصورت درخواست متقاضی نسبت به دریافت بازه قیمتی خودروی موردنظر، گزارش تاییدشده برای تیم قیمت‌گذاری کارنامه ارسال و بازه قیمتی براساس وضعیت بازار و گزارش به‌دست‌آمده ارائه می‌شود. این گزارش به صورت کاغذی یا آنلاین در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

همچنین گزارش کارشناسی کارنامه تا سقف صد میلیون تومان تحت ضمانت قرار دارد. به این معنی که درصورت رخ دادن اشتباه در ارائه گزارش، ماشین مجدد توسط بازرس، کارشناسی شده و براساس موارد ذکرشده در ضمانت‌نامه کارشناسی، تا ۱۰۰ میلیون تومان خسارت به مشتری پرداخت می‌شود.

متقاضی کارشناسی خودرو، برای درخواست کارشناسی می‌تواند به وب‌سایت کارنامه مراجعه کرده و نسبت به درخواست کارشناسی اقدام کند. پس از آن، مشاوران کارنامه با متقاضی تماس می‌گیرند تا هماهنگی های لازم را برای حضور کارشناس در محل مورد نظر وی به عمل آورند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت گذاری آنلاین خودرو در کارنامه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کارشناس آقای عشایری بیشخصیت
    بهتون میگه بیاید فلان جا کارشناسی انجام بدیم بعد از رسیدن و در دسترس نبودن شمارش بعد از ۴۰ دقیقه زنگ زدیم میگه ما ولیعصریم کارشناسی انجام شده .
    رفتیم اونجا نیم ساعت چهل دقیقه مارو کاشتند اخرم جواب تلفن نمیده
    خدا ازت نگذره

    پاسخ