;
coinex

تبلت جذاب TCL با باریک‌ترین حاشیه نمایشگر معرفی شد [+فیلم]

تبلت جذاب TCL رونمایی شد. این تبلت باریک‌ترین حاشیه صحفه‌نمایش در بین تمامی تبلت‌های جهان را دارد.

تبلت جذاب TCL با باریک‌ترین حاشیه صفحه‌نمایش جهان در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد. نمایشگر این تبلت جذاب، با نست تصویر باورنکردنی 94 درصد در صدر لیست باریک‌ترین تبلت‌های جهان قرار دارد. بنابر اعلام شرکت TCL این تبلت از یک نمایشگر 14 اینچی 4K با تکنولوژی OLED  و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: تبلت لنوو تب اکستریم (Lenovo Tab Extreme) رسما معرفی شد؛ قدرتمند، خوش‌ساخت و البته گرانقیمت!

تبلت جذاب TCL در نمایشگر CES معرفی شد

طی چندسال اخیر تغییر زیادی در ابعاد نمایشگر گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها مشاهده نکرده‌ایم، اما شرکت‌های مختلف سعی کرد‌ه‌اند با کاهش ضخامت حاشیه‌ها، حداکثر استفاده را از فضای جلوی دستگاه ببرند.

TCL در رویداد CES ۲۰۲۳ لاس‌وگاس نمونه‌ای اولیه از یک تبلت جدید را به‌نمایش گذاشت که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و درواقع نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن به رقم درخورتوجه ۹۴ درصد می‌رسد. درمقام مقایسه، جدیدترین نسل آیپد پروهای اپل از نسبت نمایشگر به‌بدنه‌ی ۸۵٫۴۳ درصد بهره می‌برند.

اما TCL چگونه موفق شده است به چنین طراحی جذابی با حاشیه‌های بسیار باریک دست یابد؟ این شرکت با استفاده از دوربین زیرنمایشگر، به کاهش ضخامت حاشیه‌های این محصول کمک کرده است. البته این مورد باعث می‌شود کیفیت تصاویر نسبت به دوربین‌های سلفی معمولی کاهش یابد.

ازجمله مشخصات تبلت جدید TCL می‌توان به نمایشگر ۱۴ اینچی OLED با وضوح 4K اشاره کرد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. درحال‌حاضر جزئیاتی درمورد تراشه‌ی این محصول دردسترس نیست و البته فعلاً نمی‌دانیم آیا TCL آن را به‌ تولید انبوه خواهد رساند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تبلت جذاب TCL چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر