;
coinex

نسخه پولی ChatGPT با قابلیت‌های جذاب و کاربردی در راه است!

نسخه پولی ChatGPT با قابلیت‌های کاربردی و منحصر‌به‌فرد به زودی از راه می‌رسد. استفاده از این چت‌بات‌ها به طرز چشمگیری در حال افزایش است.

نسخه پولی ChatGPT با شماری از قابلیت‌های جدید و جذاب به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. استفاده از این چت‌بات هم می‌تواند در هدف‌های مثبت چاره کار باشد و هم در اهداف منفی مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، چند روز پیش در خبری عنوان کردیم که مایکروسافت قصد دارد فناوری ChatGPT را با موتور جستجوی Bing ادغام کند. این مسئله می‌تواند ردموندی‌ها را در زمینه جستجو چند پله نسبت به گوگل بالاتر قرار دهد.

اما دو روز پیش نیز خبری مبنی‌بر استفاده هکرها از ابزارهای ChatGPT به منظور توسعه و تولید بدافزارهای گوناگون منتشر کردیم. هکرها با بهره‌گیری از این چت‌بات می‌توانند اپ‌های مخرب بسازند و برای سوءاستفاده از کاربران به فضای اینترنت ارسال کند. حال باید دید نسخه پولی ChatGPT چگونه خواهد بود و چه امکاناتی اضافه‌تر از نسخه رایگان خود دارد؟

بیشتر بخوانید: سواستفاده هکرها از ابزار هوش مصنوعی ChatGPT ؛ توسعه انواع بدافزارها و اپ‌های تقلبی با هوش مصنوعی!

نسخه پولی ChatGPT در راه است

شرکت OpenAI می‌خواهد به‌زودی از ChatGPT درآمدزایی داشته باشد. این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

 

در آینده نسخه‌ای پولی از هوش مصنوعی خود را با نام ChatGPT Professional عرضه خواهد کرد که چند قابلیت اضافه دارد.

OpenAI در اطلاعیه‌ای در سرور دیسکورد خود اعلام کرد که درحال بررسی ایده‌های مختلف برای کسب درآمد از ChatGPT است تا مطمئن شود که فعالیت این سرویس در آینده پایدار خواهد بود. این شرکت درحال‌حاضر فهرست انتظاری را آماده و لینک آن را در دیسکورد خود منتشر کرده است که سؤالات مختلفی را درباره درآمدزایی از کاربران می‌پرسد.

همچنین این فهرست انتظار از مزایایی برای ChatGPT Professional نام می‌برد که شامل «عدم قطعی» و «افزایش محدودیت پیام‌های روزانه به حداقل 2 برابر مقدار فعلی» می‌شود. به‌علاوه، OpenAI وعده داده است که سرعت پاسخگویی به پیام‌ها هم افزایش پیدا خواهد کرد.

نسخه پولی ChatGPT در راه است

انتظارات OpenAI از ChatGpt چیست؟

با وجود جنجال‌هایی که پیرامون ChatGPT به‌وجود آمده، این محصول تبلیغات زیادی را برای OpenAI به‌همراه داشته است. بعضی از سرمایه‌گذاران از این هوش مصنوعی در کارهای خود استفاده می‌کنند و حتی «رایان رینولدز»، بازیگر معروف هالیوود هم ظاهراً طرفدار این سرویس شده و از این هوش مصنوعی خواسته است تا برای او تبلیغ بنویسد.

چت‌بات ChatGPT در اوایل ماه دسامبر بیش از یک میلیون کاربر داشت. اما فعال نگه‌داشتن این سرویس امری پرهزینه است. به گفته «سم آلتمن»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل OpenAI، هزینه‌های عملیاتی ChatGPT هنگفت است و در حدود چند سنت به‌ازای هر چت خرج برمی‌دارد.

OpenAI تحت فشار است تا پیش از جذب سرمایه احتمالی از مایکروسافت، از محصولاتی مثل ChatGPT به سودآوری برسد. انتظار می‌رود که این شرکت در سال 2023 حدود 200 میلیون دلار سود کند. ولی این رقم همچنان در مقایسه با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری که روی این شرکت انجام شده است، ناچیز به‌نظر می‌رسد.

چندی پیش در گزارشی گفته شده بود که مایکروسافت می‌خواهد 49 درصد از سهام این شرکت را بخرد و ارزش آن را به حدود 29 میلیارد دلار برساند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ی نسخه پولی ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر