;
coinex

همکاری سامسونگ با اینستاگرام برای انتشار تصاویر با کیفیت اصلی در پلتفرم محبوب متا!

همکاری سامسونگ با اینستاگرام برای انتشار تصاویر با کیفیت اصلی آغاز شد. با این کار قطعاً میزان رضایت کاربران سامسونگ از اینستاگرام بیشتر می‌شود.

همکاری سامسونگ با اینستاگرام و دو پلتفرم تیک‌تاک و اسنپ‌چت به‌منظور افزایش کیفیت عکس‌های گرفته شده با دوربین داخلی این برنامه آغاز شد. با این کار قطعاً تصاویر با کیفیت اصلی در این شبکه‌های اجتماعی آپلود خواهد شد و حتی پس‌از دانلود آنها نیز شاهد افت کیفیت نخواهیم بود. این‌کار به تجربه کاربران و احساس رضایت آنها بسیار کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:‌سقوط چشمگیر سود سامسونگ ؛ کمترین میزان در 8 سال اخیر!

همکاری سامسونگ با اینستاگرام برای انتشار عکس‌های باکیفیت آغاز شد

سه شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام و تیک‌تاک و اسنپ‌چت برای جلوگیری از افت کیفیت عکس‌های گرفته‌شده با دوربین‌های داخلی این اپلیکیشن‌ها با غول فناوری الکترونیک، سامسونگ، همکاری کرده‌اند. با‌ این‌ تفاسیر، حتی اگر بعداً عکس‌های گرفته‌شده را از برنامه‌ها دانلود کنید، بازهم همان کیفیت را خواهند داشت.

احمد قویدر، یکی از افشاگران شناخته‌شده، در توییترش مدعی شده است که سامسونگ به‌منظور افزایش تجربه‌ی کاربری و احتمالاً به این دلیل که بسیاری از مشتریانش از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، به این موضوع توجه کرده است. در این گزارش، گفته شده است که نسخه‌های ارتقا‌یافته اپلیکیشن‌های مذکور برای تمامی مدل‌های گلکسی S23 سامسونگ دردسترس خواهند بود. سایر دستگاه‌های سامسونگ نیز احتمالاً در آینده این ارتقا را دریافت خواهند کرد.

همکاری سامسونگ با اینستاگرام برای انتشار عکس‌های باکیفیت آغاز شد

براساس گزارش‌های قبلی، کاربران اکنون می‌توانند به ویژگی‌های دوربین سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در چند شبکه‌ی اجتماعی معروف از‌جمله اسنپ‌چت و تیک‌تاک و اینستاگرام دسترسی داشته باشند. در این شبکه‌های اجتماعی خاص، گوشی‌های سامسونگ از حالت شب (Night Mode) پشتیبانی می‌کرد. حال ممکن است هدف این شرکت بهبود هرچه‌بیشتر تجربه‌ی کاربری گوشی‌های هوشمند باشد.

به‌نظر می‌رسد همکاری بین رهبران این صنعت در شبکه‌های اجتماعی و سامسونگ عالی باشد و بی‌شک تجربه‌ی کاربران را افزایش خواهد داد. سامسونگ اولین و تنها برند درمیان سازندگان گوشی‌های اندرویدی است که تاکنون قابلیت‌های درخورتوجهی را در رابط کاربری خود ارائه کرده است و کاربران گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ به این ویژگی‌ها دسترسی منحصربه‌فردی دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره همکاری سامسونگ با اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر