;
coinex

قطعی شدن افزایش قیمت موبایل در سال 1402 با حقوق ورودی گوشی در سال آینده!

حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار در سال 1402 اعلام شده و به نظر، باید به قطعی شدن افزایش قیمت موبایل در سال 1402 اذعان کرد.

طبق لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار در سال 1402 در رویه تجاری واردات گوشی‏‌های تلفن همراه خارجی برابر 15 درصد مشخص شده است؛ در همین راستا واردات گوشی در سایر رویه‏‌ها نیز به مأخذ دو برابر محاسبه و دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کاهش 50 درصدی واردات گوشی به کشور ؛ اشتباه محاسباتی گمرک!

قطعی شدن افزایش قیمت موبایل در سال 1402

لازم به ذکر است که واردات این کالاها از طریق مناطق آزاد تجاری و صنعتی هم تحت شمول این حکم قرار خواهد گرفت. کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت نیز وظیفه تقسیم کار نهادی مسئولیت‌ها و راهبری تحقق اهداف این موضوع را بر عهده خواهد گرفت.

قطعی شدن افزایش قیمت موبایل در سال 1402

وزارت امور اقتصادی و دارایی (گمرک ایران) وظیفه دارد منابع حاصل از اجرای این حکم را به ردیف درآمدی 110410 واریز کند تا این درآمد در جهت حمایت از توسعه زیرساخت‏‌های صنعت میکروالکترونیک مصرف شود.

گفتنی است لایحه بودجه سال 1402 کل کشور بعد از حدود یک ماه تاخیر روز چهارشنبه از سوی رئیس‏‌جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. مطابق با ماده واحده لایحه بودجه سال آینده کل منابع و مصارف بودجه کشور به بیش از 5 میلیون و 261 هزار و 696 میلیارد تومان خواهد ‏‌رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قطعی شدن افزایش قیمت موبایل در سال 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    مگه باید هزینه بلندپروازی های یه عده بیسواد رو مردم بدبخت بدن هرجا بودجه کم میارین میخوایین یچی رو گرون کنید و هزینشو از مردم بدبخت بگیرید اگه شاه خدابیامرز بود از راههای دیگه این بودجه رو تامین میکرد که هیچ فشاری بمردم وارد نشه اگه عرضه دارید نفت رو برای خارجی ها گرون کنید متاسفم برای این مسئولان

    پاسخ

    دیگه چقدر میخوایین گرون کنید آخه بابا خدا از شما نگذره کارخانه سازندش اندازه شما سود نمیکنه پنج ساله نتونستم گوشیمو عوض کنم ازبس گرون میشه

    پاسخ

    این همه گرونی بس نیست یه مشت بیسواد شدن همه کاره مملکت

    پاسخ