;
coinex

تعویق مجدد تاریخ رونمایی مک بوک پرو 2023

بر اساس اطلاعاتی که از منابع آگاه منتشر شده، به نظر باید شاهد تعویق مجدد تاریخ رونمایی مک بوک پرو 2023 باشیم. این سری در دو مدل 14 و 16 اینچی عرضه خواهد شد.

در حالی که با وجود تعویق قبلی تاریخ رونمایی مک بوک پرو 2023 قرار بر پرده‌برداری از آن‌ها در «اوایل» سال جاری میلادی بود، اما حالا گزارش دیگری ادعا دارد که تاریخ رونمایی این لپ تاپ بار دیگر به تعویق افتاده است.

این در حالی است که اپل پیش‌تر در اواخر سال 2021 آخرین سری مک بوک پرو 14 اینچ و 16 اینچ را با پردازنده‌های M1 Pro و M1 Max به‌روزرسانی کرده بود. حال که ابتدا تاریخ رونمایی از مدل جدید این دو لپ تاپ در سال 2022 اعلام شده بود، اما در نتیجه تاریخ رونمایی مک بوک پرو 2023 مجدد با تعویق روبرو شده است. این تاخیرهای پی‌در‌پی ممکن است منجر به کلافگی طرفداران این لپ‌تاپ شود.

بیشتر بخوانید: نسل جدید لپ تاپ‌های ال جی Gram با ضخامت کمتر از مک بوک ایر معرفی شدند

تعویق مجدد تاریخ رونمایی مک بوک پرو 2023

سری لپ‌تا‌پ های هیجان‌انگیز اپل در سال 2021 مجدداً طراحی شدند. در مدل بازطراحی‌شده آن، نمایشگری با بریدگی (ناچ) و درگاه‌های پرتعدادتری دیده می‌شود. این اتفاق احتمالا به معنای عدم تغییر مدل 2023 مک بوک پروهای 14 اینچ و 16 اینچ حداقل از نظر ظاهری است. مطابق برنامه‌های قبلی باید منتظر این لپ تاپ‌ها با پردازنده‌های M2 Pro و M2 Max باشیم.

تاریخ رونمایی مک بوک پرو 2023

طبق گزارش دیجی‌تایمز، طرفداران نسل جدید مک بوک پرو اپل منتظر مدل‌های جدید آن در ماه مارس (اسفند و فروردین) بودند، اما فعلاً قرار نیست انتظارات برای لپ تاپ رده‌بالای اپل به پایان برسند. اگر ادعای دیجی‌تایمز حقیقت داشته باشد، احتمالاً مک بوک پروهای جدید در ماه خرداد و طی کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) رونمایی خواهند شد. البته اپل در آن زمان اولین مک‌های مجهز به پردازنده‌ی M3 را نیز معرفی خواهد کرد.

مطابق پیش‌بینی‌های منابع آگاه، فروش مک بوک در فصل اول 2023 با افت شدیدی روبرو خواهد بود. در همین راستا، اپل خود را ظاهراً برای کاهش 40 تا 50 درصدی فروش مک بوک نسبت‌ به فصل چهارم 2022 آماده خواهد کرد. البته این اتفاق تقریباً یک رویه معمول برای اپل است. زیرا این شرکت معمولاً همواره در فصل اول سال میلادی با کاهش 10 تا 20 درصدی مک روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعویق مجدد تاریخ رونمایی مک بوک پرو 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر