;
coinex

تجهیز حوزه‌های کنکور به دستگاه‌های سیگنال یاب

تجهیز حوزه‌های کنکور به دستگاه‌های سیگنال یاب جدیدترین ترفند سازمان سنجش به‌منظور جلوگیری از تقلب در حوزه‌های امتحانی کنکور است.

سازمان سنجش آموزش کشور در جدیدترین اقدام خود در راستای مبارزه با تقلب در حوزه‌های امتحانی کنکور 1402 اقدام به تجهیز حوزه‌های کنکوری به دستگاه‌های سیگنال‌یاب زده است. رئیس این سازمان از همکاری شورای امنیت کشور با دستگاه‌های اجرایی، قضایی و و انتظامی بدین منظور خبر داد.

بیشتر بخوانید: انهدام یک شبکه تقلب در کنکور ؛ کشف 5500 ابزار هوشمند تقلب در آزمون سراسری!

تجهیز حوزه‌های کنکور به دستگاه‌های سیگنال یاب

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد که: «مصوبات مناسبی در شورای امنیت کشور برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی به تصویب رسیده است و حوزه‌های اصلی و فرعی به دستگاه‌های سیگنال‌یاب و آشکارساز مجهز هستند.» عبدالرسول پورعباس در این باره گفت:

«امیدواریم با تلاش همه عوامل اجرایی و حفاظتی، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ با وجود همه پیچیدگی‌ها و وضعیت ناپایدار جوی، سالم و پرنشاط برگزار شود.»

پورعباس با بیان اینکه نوبت اول این آزمون نخستین تجربه برگزاری آزمون سراسری در فصل زمستان است، گفت: «کارکنان سازمان سنجش با تدبیر و پشتکار مضاعف آمادگی کامل دارند تا آزمون بسیار خوبی را به مردم عزیزمان که مستحق آن هستند، هدیه دهند.»

تجهیز حوزه‌های کنکور به دستگاه‌های سیگنال یاب

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد:

امیدوارم تجربه آزمون در دو نوبت، شیرین باشد و حلاوت آن را داوطلبان حس کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در این آزمون تغییرات عمده‌ای صورت گرفته است، گفت: «مواجهه با این تغییرات، هوشمندی عوامل اجرایی را می‌طلبد؛ باید عوامل اجرایی از هوشمندی خوبی برخوردار باشند و دستورالعمل‌ها را به صورت دقیق اجرا کنند. ضروری است مسوولان حوزه‌ها دست به دست هم بدهند و با هم کار را پیگیری کنند تا این آزمون، بدون ضعف و سستی اجرا شود.»

پورعباس از نمایندگان تام‌الاختیار و مسوولان حفاظت آزمون حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ خواست تا بر فرآیند برگزاری آزمون سراسری نظارت کنند و آن را به نوعی طراحی کنند که خدشه‌ای به کیفیت برگزاری آزمون وارد نشود. رئیس سازمان سنجش افزود:

«مصوبات مناسبی در شورای امنیت کشور برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی به تصویب رسیده است و حوزه‌های اصلی و فرعی به دستگاه‌های سیگنال‌یاب و آشکارساز مجهز هستند. امیدواریم خداوند یاری کند تا امانتی را که روی دوش تک تکمان هست به سرمنزل مقصود برسانیم.»

پورعباس در پایان به نمایندگان تام‌الاختیار و مسوولان حفاظت آزمون حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ تاکید کرد: «از طریق استانداری‌ها و شورای تامین استان، مناطق تحت پوشش آزمون‌ها را بررسی کنند تا قطعی آب، برق و گاز نداشته باشند و مشکلی در این موارد بروز نکند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تجهیز حوزه‌های کنکور به دستگاه‌های سیگنال یاب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر