;
coinex

چانگان CS95 رسما معرفی شد؛ مشخصات فنی، قیمت و احتمال واردات به ایران

شاسی‌بلند زیبای چانگان CS95 زسماً معرفی شد. این خودرو قرار است پرچمدار چانگان باشد و مستقیم به جنگ رقبا برود.

پرچمدار خودروهای چینی معرفی شد. چانگان CS95 به میدان آمده و حریف مطالبه می‌کند. بسیاری از کارشناسان Changan CS95 را به عنوان رقیب اصلی چری تیگو 8 پرو می‌شناسند چرا که این خودرو از امکانات و مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است. مطلب دیگری که ذهن مارا مشغول کرده این است که، آیا این شاسی‌بلند خوش جذبه از طریق برنامه واردات خودرو به کشور ما صادر خواهد شد یا نه؟

بیشتر بخوانید: شهردار تهران: با وجود ایرانخودرو نیازی به خودروی خارجی نیست!

چانگان CS95 رسما معرفی شد

چانگان پس از خروج خودروسازان بین‌المللی از بازار روسیه، برنامه‌های متنوعی را برای عرضه محصولات خود به این کشور تدارک دیده است. جدیدترین محصول خودروساز چینی برای مشتریان روسی، چانگان CS95 مدل 2023 است که محصول پرچمدار این برند به‌حساب می‌آید.

در طول چند ماه گذشته، خودروهای جدید برند چانگان همچون چانگان CS35 پلاس یا چانگان CS55 پلاس به بازار روسیه عرضه شدند و پس از مدتی مجوز ورود آن‌ها به بازار ایران نیز صادر شد. حال این امکان وجود دارد که چانگان سی اس 95 نیز طی دوره‌های بعدی واردات خودرو به ایران بیاید. البته باید به قیمت این خودرو نیز توجه داشت. نسل نخست Changan CS95 در سال 2016 معرفی شد و نسخه جدید این خودرو پس از یک فیس لیفت، در سال 2020 روانه بازار شده است.

چانگان CS95 رسما معرفی شد

چانگان سی اس 95 یک کراس‌اوور بزرگ با طولی حدود پنج متر است که سه ردیف صندلی دارد و بزرگ‌ترین محصول در بین کراس‌اوورهای CS محسوب می‌شود. فضای داخلی بزرگ و تجهیزات رنگارنگ، ازجمله مشخصه‌های Changan CS95 هستند. ابعاد این خودرو عبارت است از طول 4.94 متر، عرض 1.93 متر و ارتفاع 1.79 متر. فاصله بین دو محور این کراس‌اوور نیز 2.81 متر اعلام شده است.

مشخصات فنی شاسی‌بلند چانگان CS95

چانگان سی اس 95 تنها با یک پیشرانه قابل سفارش است؛ موتور دو لیتری توربوشارژر بنزینی که 233 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در یکی از محصولات وارداتی این برند به بازار ایران، یعنی چانگان Uni-k نیز مورد استفاده قرار گرفته است. با‌این‌حال Changan CS95 یک خودرو تک دیفرانسیل است؛ چرا که گیربکس شش‌سرعته قدرت و گشتاور را تنها به دیفرانسیل جلوی این خودرو ارسال می‌کند.

چانگان CS95 رسما معرفی شد

قیمت Changan CS95 در روسیه بدون احتساب عوارض، حدود 1.6 الی 2 میلیون روبل (972 میلیون الی یک میلیارد و 216 میلیون تومان) خواهد بود. علاوه‌بر‌این خودرو، چانگان CS85 کراس کوپه نیز با قیمت تقریبی 3.3 میلیون روبل (دو میلیارد تومان) به بازار روسیه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره چانگان CS95 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    بابا جمع کنید این دکان بازار خودرو های بی کفیت چینی رو دارید تو هین می کنید به مردم ایران زمین اون از خودرو های بی کفیت داخلی این هم از خودرو های بی کفیت چینی تا کی این کشتار خودرو سازان ادامه دارد خود روهای غیر ایمن خود رو با آلودگی بسیار مصرف سوخت بسیار بالا دنیا مصرف سوخت خود رو های قدرتمند خود را 3 تا 4 لیرت در هر صد کیلومتر کرده به اضافه موتور هیبریدی رو دیگه دارند جایگزین می کنند

    پاسخ

    آخر ماشینای چینیرو با کمک بورس دارن میبرن بالای یکونیم ملیارد که واقعا نمیرزن چون افت اسب بخارشون خیلی بالاتره از خودروهای کره و ژاپن یعنی بعد از ۱۵۰هزارکیلومتر به راحتی ۳۰اسب کم میکنه برای همینم همه جای دنیا بازاره دست دومشون اصلا خوب نیست زود مستهلک میشن

    پاسخ

    بی خود از تیگو ۸ پرو غول نسازید.!!!
    چانگان cs95 یک سرو گردن بالاتر از تیگو ۸ قرار میگیره.

    پاسخ