;
coinex

واکنش نصر به حکم حبس مدیرعامل دیوار ؛‌ آخرین روزنه امید کارآفرینان را کور نکنید!

اخیراً در مورد احضار مسئول اپلیکیشن دیوار به دادگاه حواشی بسیاری ایجاد شده، حال شاهد واکنش نصر به حکم حبس مدیرعامل دیوار هستیم.

در راستای احضار و احتمال صدور حکم حبس برای مدیرعامل اپ دیوار، رئیس هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در واکنش به این موضوع، طی توییتی نامه‌ ارسالی در این موضوع برای رئیس قوه‌قضائیه در سال گذشته را منتشر کرده و درخواست توقف این روند را داشته است.

لازم به ذکر است که در سال گذشته و در پی صدور حکم قطعی حبس برای مدیرعامل پلتفرم دیوار به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش»، شاهد واکنش رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران بودیم. همچنین پس از اعلام این حکم رئیس سازمان نصر طی نامه‌ای خطاب به رئیس قوه‌قضائیه خواستار توقف اجرای این حکم شده بود.

بیشتر بخوانید: موافقت وزیر ارتباطات با رفع فیلتر گوگل پلی ؛ اختلالات اینترنتی همچنان ادامه دارد!

جزئیات واکنش نصر به حکم حبس مدیرعامل دیوار

حالا پس از گذشت بیش از یک سال از این اتفاقات، روز دوشنبه اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار در توییتی ضمن تایید خبر احضار مجدد خود به دادگاه، اشاره‌ای به این موضوع داشته که با وجود صدور حکم قطعی حبس او، در آذر سال گذشته طبق اعلام رئیس قوه‌ قضائیه این پرونده مجدداً بررسی خواهد شد. آرمندهی در همین رابطه در صفحه توییتر خود نوشت: «ظاهرا این پرونده تبدیل به شمشیر داموکلس شده. سه سال است گاهی شل می‌گیرند و گاهی سفت. درحالی‌که بعد از کلی دوندگی فرسایشی، یک شعبه برای 4 بهمن وقت تجدید‌نظر داده، شعبه دیگری مرا برای حبس احضار کرده. ‌می‌روم به امید اتمام».

واکنش نصر به حکم حبس مدیرعامل دیوار

اما حالا در واکنش به این مسئله، حسین اسلامی، به عنوان رئیس هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در توییت دیگری با واکنش به این موضوع ضمن انتشار نامه‌ای مربوط به 7 آذر سال گذشته که برای غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌قضائیه ارسال شده بود، خاطرنشان کرد:

«مبرهن است در صورت اجرای این حکم، برخلاف رویه حضرتعالی، رابطه میان کارآفرینان و نخبگان با قوه‌قضائیه مخدوش شده و کارآفرینان کسب‌وکارهای برخط کشور، با مشاهده این مخاطرات آخرین روزنه‌های امید خود برای کارآفرینی و کمک به اشتغال و پیشرفت کشور را از دست خواهند داد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش نصر به حکم حبس مدیرعامل دیوار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر