;
coinex

طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401 از سوی این خودروساز طی بخشنامه شماره 18 رونمایی شده که در ادامه با این آن آشنا می‌شوید.

به گزارش تکراتو، در طرح فروش محصولات خانواده فونیکس از شرکت مدیران خودرو، پیشنهاداتی به صورت نقد و خرید اعتباری برای خودروهای چری آریزو 6 پرو، چری تیگو 7 پرو، چری اومودا 5 یا فونیکس FX تیپ پریمیوم، تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: خودرو اقتصادی پاژ به زودی توسط سایپا عرضه می‌شود [+قیمت و تصاویر سایپا پاژ]

جزئیات طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401

در این طرح فروش در قالب دو طرح فروش نقدی و اعتباری از روز سه شنبه مورخ 27 دی 1401 تا تکمیل ظرفیت متقاضیان این خودروها امکان خرید وجود دارد. در هر دو قالب این طرح سود انصراف و تاخیر معادل 12 درصد خواهد بود. همچنین خودروها با مدل 1402 عرضه شده و تحویل آن تا 45 روز کاری خواهد بود.

طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401

در خرید به صورت اعتباری نیز میزان پیش‌پرداخت حداقل 60 درصد بوده که در اقساط 12 تا 36 ماهه و سود 15 تا 21 درصد قابل خریداری خواهند بود. در ادامه جزئیات این طرح قرار گرفته است:

طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401

طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    تکراتوی عزیز لطفا محل فروش یا سایت فروش اعتباری فونیکس پریمیوم را برام ارسال کنید من تابحال نتوانستم ثبت نام کنم لطفا کمک کنید

    پاسخ

    به سایت مدیران خودرو مراجعه کنید

    پاسخ