;
coinex

ساعت پخش سریال ابر می‌ بارد [+ ساعت تکرار]

در این نوشتار به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال ابر می‌ بارد پرداخته‌ایم. این مجموعه، تلاش کادر درمان در مهار کرونا و زندگی شهدای سلامت را به تصویر کشیده است.

سریال ابر می بارد به قلم مهدی بهپور به نگارش درآمده است و کارگردانی این سریال جدید شبکه دو سیما را رضا معینی بر عهده دارد.

این مجموعه تلویزیونی ۱۸ قسمتی، روایتگر داستانی از روزهای تلخ همه‌گیری کرونا و زحمات و مشکلات کادر درمان برای کمک به بهبود بیماران و نیز مهار این ویروس است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال ابر می‌ بارد

سریال درام خانوادگی اجتماعی ابر می‌بارد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به سفارش سیمای استان‌ها تولید شده و از بیست و چهارم دی ماه از شبکه دو سیما روی آنتن رفته است.

ساعت پخش سریال ابر می‌ بارد
ساعت پخش سریال ابر می‌ بارد

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو، زمان پخش سریال ابر می‌ بارد از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:30، 10:00 و 16:15 روز بعد که زمان تکرار سریال ابر می‌ بارد از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

همچنین شب پنجشنبه و جمعه هر هفته هم خلاصه‌ی فسمت‌هایی که در طول هفته پخش شده‌اند را می‌توانید تماشا کنید.

معینی کارگردان سریال ابر می بارد درخصوص تفاوت این مجموعه با دیگر سریال‌هایی که درباه‌ی کرونا ساخته شده‌اند، گفته است: «برخی از این سریال‌های مربوط به کرونا، مثل آزادی مشروط به شکل طنز روایت شده و برخی هم در اوج همه‌گیری کرونا بود و شاید بتوان گفت نگاه واقعگرایانه زیادی نداشته است. ولی این سریال با نگاه واقعی که دارد، متفاوت ظاهر شده است. تفاوت دیگر ساخت آن در گیلان است. پیش از این سریال‌ها بیشتر در تهران ساخته می‌شد و ابر می‌بارد را باید از آنها متفاوت دانست، چراکه اولین مواجهه مردم ایران با کرونا را در شهر رشت روایت کرده است.»

بازیگران سریال ابر می بارد

در مجموعه تلویزیونی ابر می‌بارد بازیگران پرکار و معروفی از جمله سیما خضرآبادی، فرهاد بشارتی، سلمان فرخنده، سیدجواد هاشمی، فاطمه گودرزی، سامرند معروفی، مجید پتکی، ساقی زینتی، سودابه جعفرزاده و فریده دریامج به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

زمان پخش سریال ابر می‌ بارد
زمان تکرار سریال ابر می‌ بارد از شبکه دو

همچنین فرهاد رحمان، محمدرضا فتحی، محمد محبوبی، محمدعلی فرمند، رضا حقیقی، فریبرز زیده سرایی، حمیدرضا شعبانی، مهدی مخبری، زینب شعبانی، فهیمه مومنی، نرجس خاتون بدرطالعی،
شهرزاد غلامی، قاسم دباغچیان، طوبی رحمان نیا، نیلوفر زیبایی، کامبیز نویدی، مینو سیاهکالی مرادی، ابوذر آستانی، علیرضا رفیق، محسن میرزایی و حسین شادکام، دیگر بازیگران توانمند سریال ابر می بارد هستند.

خلاصه داستان سریال ابر می‌بارد

پس از زمان پخش سریال ابر می‌ بارد به سراغ قصه این مجموعه جدید می‌رویم که درباره زندگی یکی از پرستارهای بیمارستانی در رشت به اسم «پریسا» است. پریسا در اولین ماه‌های شروع همه‌گیری بیماری کرونا، مادربزرگ خود را به خاطر ابتلا به بیماری کرونا از دست می‌دهد. نامزدی پریسا پس از درگذشت مادربزرگش به هم می‌خورد و او با مشکلات و سختی‌های بسیاری روبرو می‌شود.

عوامل سریال ابر می‌بارد

  • کارگردان: رضا معینی
  • نویسنده فیلمنامه: مهدی بهپور
  • تهیه کننده: رضا معینی
  • منشی صحنه: راحله رحیمی
  • عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حامد کریمی پور
  • جلوه های ویژه بصری واصلاح رنگ: سبحان فرزانه
  • خواننده: مهدی محمدنژاد
  • طراح گریم و صحنه: علی کاظمی
  • موسیقی: صایرغلامی پور
  • دستیار کارگردان: اسماعیل حاجتی
  • مدیر فیلمبرداری: مهدی پژمان
  • صدابردار: علیرضا دریادل
  • مدیر تولید: کامبیز نویدی مدیر تولید

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ابر می‌بارد نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

سیما خضرآبادی، سامرند معروفی، مجید پتکی، سودابه جعفرزاده، فریده دریامج، فرهاد بشارتی، ساقی زینتی، سلمان فرخنده، سیدجواد هاشمی، فاطمه گودرزی، علیرضا عیسی پور، محمدرضا فتحی، محمد محبوبی، محمدعلی فرمند، رضا حقیقی و فریبرز زیده سرایی در مجموعه‌ی ابر می‌بارد ایفای نقش می‌کنند.

سریال ابر می‌بارد چند قسمت دارد و موضوع اصلی آن چیست؟

این مجموعه تلویزیونی ۱۸ قسمتی، نخستین روزهای تلخ شیوع ویروس کرونا و زحمات و مشکلات کادر درمان برای کمک به بیماران و مهار این بیماری را به تصویر می‌کشد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال ابر می‌ بارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر