;
coinex

پخش زنده گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401 را می‌توانید از بخش پخش زنده در وب سایت تکراتو تماشا کنید. امروز این رقابت‌ها از ساعت 3:30 صبح آغاز می‌شوند.

رقابت‌های گرند اسلم استرالیا که با نام اوپن استرالیا نیز شناخته می‌شود، از ساعت 6:30 صبح امروز به وقت ایران در روز دوم می‌شود. برای تماشای پخش زنده تنیس اوپن استرالیا امروز 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقات از لینک زیر استفاده کنید:

.

.

لینک پخش زنده تنیس گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401

پخش زنده گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401

پخش زنده اوپن استرالیا 2023

مسابقات تنیس آزاد استرالیا که به اختصار اپن استرالیا هم نامیده می‌شود یکی از چهار رقابت برجسته سالانه تنیس در دنیاست که بر روی هم با نام گرنداسلم شناخته می‌شوند. مسابقات تنیس آزاد استرالیا از پربیننده‌ترین مسابقات تنیس در جهان است. یکصدمین دورهٔ این مسابقات، در ژانویهٔ ۲۰۰۹ برگزار شد.

پخش زنده گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]
پخش زنده گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401 / پخش زنده گرند اسلم استرالیا امروز 2 بهمن 1401 / پخش زنده تنیس گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401 / پخش زنده تنیس گرند اسلم استرالیا امروز 2 بهمن 1401 / پخش زنده تنیس اوپن استرالیا 2 بهمن 1401 / پخش زنده تنیس اوپن استرالیا امروز 2 بهمن 1401 / پخش زنده تنیس آزاد استرالیا 2 بهمن 1401 / رافائل نادال / نواک جوکوویچ / راجر فدرر / اندی ماری / الکساندر زورف / دنیل مدودف
در این دوره اشلی بارتی از استرالیا و رافائل نادال از اسپانیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شرکت می‌کنند که البته بارتی با دنیای قهرمانی وداع کرده است و نادال برای دفاع از عنوان خود رقابت سختی با نوواک جوکوویچ از صربستان خواهد داشت، زیرا جوکوویچ پس از اخراج جنجالی از دوره قبل به علت تزریق نکردن واکسن برای تساوی با رکورد نادال در قهرمانی گرنداسلم‌های مختلف به ملبورن بازگشته است. کارلوس آلکاراس تنیسور اسپانیایی و مرد شماره یک جهان به علت آسیب دیدگی عضله پای راست از حضور در این دوره انصراف داد.

مسابقات در زمین هارد کورت با پوشش گرین سِت برگزار شد. به قهرمان هر یک از بخش‌های انفرادی و دوبل مردان و زنان ۲۰۰۰ امتیاز در رنکینگ جهانی اهدا شد. به فینالیست‌های بخش مردان ۱۲۰۰ و در بخش زنان ۱۳۰۰ امتیاز تعلق گرفت. جایزه قهرمان مسابقات نیز در بخش انفرادی ۲ میلیون و ۹۷۵ هزار دلار است و به فینالیست یک میلیون و ۶۲۵ هزار دلار اهدا می‌شود. برای تماشای پخش زنده گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 3:30 بامداد به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

لینک پخش زنده تنیس گرند اسلم استرالیا 2 بهمن 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر