بهترین انیمه های استودیو Bones در سال 2023 و تمام دوران

استودیو انیمه بونز مسئول ساخت انیمه‌های جذاب زیادی می‌باشد. با فیگار بمانید تا با به معرفی بهترین انیمه های استودیو بونز بپردازیم.

استودیو Bones که در سال 1998 تأسیس شد، یک استودیوی انیمه مشهور با چندین عنوان برجسته از جمله Bungo Stray Dogs و Fullmetal Alchemist می‌باشد. میراث استودیو محبوب بونز با فیلم کلاسیک کابوی بی باپ در سال 1998 آغاز شد که توسط اعضای کارکنان Sunrise، ماساهیکو مینامی و توشیهیرو کاواموتو طراحی شد. استودیو انیمه Bones انیمه‌های جذاب زیادی تولید کرده که کل رسانه انیمه را کاملا تغییر داده است. استودیو مشهور بونز نیز انیمه‌های جذابی را قرار است در سال 2023 منتشر کند.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های استودیو بونز

محبوب ترین انیمه های استودیو بونز از نظر IMDB

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های استودیو بونز را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

پس از شهرت این انیمه، آنها قصد داشتند استودیوی خود را راه‌اندازی کنند که منجر به ساخت فیلم اصلی Cowboy Bebop: The Movie شد. در سال‌های بعد، استودیو بونز مجموعه‌ها و فیلم‌های انیمه بسیار تحسین‌شده‌ای را تولید کرد.

با خدمت مینامی به عنوان مدیر استودیو، آخرین پروژه‌های این تیم شامل فصل پنجم My Hero Academia و Godzilla Singular Point است. در این نوشتار همراه ما باشید تا شما را با برترین انیمه های استودیو بونز آشنا کنیم.

No .6

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

در آینده‌ای نزدیک، اکثر بشر اکنون در تعداد انگشت شماری از ایالت‌های شهر زندگی می‌کنند. در آنجا، برای نخبگان ممتاز، زندگی باید عالی باشد. اما برای سیون جوان، از زمانی که اجازه داده یک پسر عجیب شب را در آپارتمانش بگذراند، زندگی به یک کابوس تبدیل شده است. سیون که به حومه شهر تبعید شده، اکنون خود را در خطر بدتری می‌بیند زیرا تحقیقات او در مورد یک سری جدید از مرگ‌های مرموز منجر به دستگیری او می‌شود!

Carole & Tuesday

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

در جامعه‌ای آینده‌نگر که در نسخه‌ای مستعمره از مریخ اتفاق می‌افتد، دختری ثروتمند به نام تیوزدی سیمونز خانواده سیاسی خود را رها می‌کند تا به عنوان یک خواننده و گیتاریست حرفه‌ای کار خود را آغاز کند. فعالیت‌های هنری تیوزدی به طور غیرمنتظره‌ای او را به کارول استنلی، یک پناهنده یتیم از زمین که پیانو را می‌نوازد، نزدیک می‌کند.

این انیمه که در بیستمین سالگرد استودیو بونز منتشر شد، به دلیل لحن دلگرم‌کننده، صداپیشگی و موسیقی (بهترین موسیقی های انیمه های محبوب) متن متنوعش مورد تحسین بسیاری از طرفداران و منتقدان قرار گرفت. در اصل، داستان کارول و تیوزدی ادای احترامی به درام‌های موزیکال همراه با راک‌اند‌رول کلاسیک است. Carole & Tuesday که به عنوان یکی از بهترین انیمه های بونز شناخته می‌شود، توانسته است امتیاز 7.9 را در سایت IMDB کسب کند.

Wolf’s Rain

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

Wolf’s Rain که در فصل زمستان 2003 منتشر شد، یک انیمه ماجراجویی-درام است. این نمایش در زمانی اتفاق می‌افتد که دنیا رو به پایان است. هنگامی که این جهان به پایان رسید، دروازه‌ای به بهشت گشوده می‌شود و یک مدینه فاضله ایجاد می‌کند.

اعتقاد بر این است که فقط گرگ‌ها می‌توانند از دروازه عبور کنند. داستان کیبا، گرگی می‌باشد که در میان انسان‌ها پنهان شده است. او با گرگ‌های دیگری ملاقات می‌کند و در آنجا همه با هم سفر می‌کنند تا به بهشت برسند. به عنوان انسان در جامعه، گرگ‌های دیگری با همین هدف وجود دارند.

Un-Go

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

داستان انیمه Un-Go، در ژاپن پس از جنگ اتفاق می‌اقتد که یک کارآگاه با تجربه با کمک دستیار فراطبیعی خود پرونده‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرند و آنها را با روش‌های جالب خود حل می‌کنند. این انیمه یکی از برترین انیمه های استودیو بونز می‌باشد.

Noragami

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

نورگامی، با نام مستعار خدای ولگرد، یک انیمه فانتزی (بهترین انیمه های فانتزی تمام دوران + [2023، 2022 و جادویی]) ماوراءطبیعی و شهری است که شخصیت‌های توشیهیرو کاواموتو (با شهرت گاوچران بی‌باپ و سامورایی شامپو) را به نمایش می‌گذارد. این انیمه که تنها 13 قسمت و دو فیلم دارد، تماشای آن بسیار آسان است.

مانند بسیاری دیگر از شخصیت‌های انیمه فانتزی (محبوب ترین انیمه های شوجو فانتزی)، یاتو، قهرمان نورگامی، جوانی ناراضی است که فقط می‌خواهد زندگی بهتری را داشته باشد. یاتو یک خدای فقیر در دنیایی می‌باشد که تحت سلطه خدایان و ارواح (محبوب ترین انیمه های درباره ارواح) است. یاتو با همراهی یک دختر انسان و یک روح سرگردان، قصد دارد به خدایی مشهور تبدیل شود و زیارتگاه‌هایی برای خود داشته باشد. Noragami توانسته است امتیاز 7.9 را در سایت IMDB کسب کند.

Eureka Seven

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

رنتون 14 ساله در 10000 سال آینده که انسان‌ها در فضای بیرونی ساکن شده‌اند رویای پیوستن به یک گروه قهرمانانه به نام Gekkostate را در سر می‌پروراند. هنگامی که یک ربات مکانیکی به طور تصادفی در اتاق رنتون تصادف می‌کند، خلبان ربات و عضو Gekkostate Eureka به او فرصتی می‌دهد تا به گروه آنها بپیوندد.

همانطور که رازهای جدید فاش می‌شود، رنتون ماهیت واقعی Gekkostate را فراتر از تمام قهرمانی‌های پر زرق و برق آنها کشف می‌کند. Eureka Seven را می‌توان به عنوان یک انیمه مکانیکی (جذاب ترین انیمه های مکا) طبقه‌بندی کرد. اما با ساخت شخصیت کافی، انیمه طعمه عناصر مکانیکی بیش از حد مانند مبارزات ربات‌های غول‌پیکر نمی‌شود. Eureka Seven توانسته است امتیاز 7.9 را در سایت IMDB کسب کند.

Snow White With Red Hair

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

شیرایوکی دختری زیبا با موهای قرمز و خیره کننده است. زندگی او بسیار خوب بود تا اینکه توسط شاهزاده تانبارون، شاهزاده راجی، کشف شد. راجی چیزی برای مو قرمزها دارد و او را مجبور می‌کند که معشوقه خود باشد. شیرایوکی، با تهدید، موهایش را کوتاه می‌کند و به جنگل فرار می‌کند، جایی که شوالیه‌اش در زره درخشان، ذن ویستاریا، که یک شاهزاده واقعی است، نجات می‌یابد.

Space Dandy

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

Space Dandy یک انیمه کمدی علمی تخیلی است که سرشار از طنز خام می‌باشد. نویسندگی فوق‌العاده و جذاب نوستالژیک این انیمه دو فصلی گواه این موضوع است. این عنوان به شکارچی بیگانه معروف، دندی اشاره می‌کند. جستجوی او برای موجودات کمیاب او را به سمت ماجراجویی‌های بین کهکشانی سوق می‌دهد.

دندی با خصوصیات وحشیانه خود و مدل موهای پامپادور شبیه الویس پریسلی، یک شخصیت اصلی به یاد ماندنی است. در مأموریت‌هایش، او با افراد جانبی مانند دستیار رباتیک QT و گربه‌سان فضایی میو کار می‌کند. در مجموع، Space Dandy هم به عنوان ادای احترام و هم تقلید از انیمه‌های فضایی (معرفی محبوب ترین و جذاب ترین انیمه هایی که در فضا هستند) مانند Cowboy Bebop تولید شده است. Space Dandy که یکی از برترین انیمه های بونز می‌باشد، توانسته است امتیاز 8.1 را در سایت IMDB کسب کند.

Ouran High School Host Club

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه بونز

“کلوپ میزبان دبیرستان اوران” با نگاهی طنزآمیز به رام‌کام و کمدی‌های دبیرستانی، حول محور دانش آموز بورسیه هاروهی فوجیوکا می‌چرخد که به تازگی به مدرسه دیگری منتقل شده است. او که توسط همکلاسی‌های خود با یک پسر اشتباه گرفته شده است، در نهایت به یک کلوپ میزبان برخورد می‌کند.

این باشگاه شامل چند تن از پسران مدرسه است که در ازای دریافت پول از دختران مدرسه پذیرایی می‌کنند. از آنجایی که هاروحی ناخواسته بخشی از کارکنان مرد می‌شود، موقعیت‌های کمدی زیادی به وجود می‌آید که تماشای آن بسیار جذاب است. این انیمه به دلیل به تصویر کشیدن کاریکاتورهای نخبه و براندازی نقش‌های جنسیتی مورد تحسین بسیاری از افراد قرار گرفت. کلوپ میزبان دبیرستان اوران در نهایت الهام بخش یک سریال تلویزیونی لایو اکشن و فیلمی با همین عنوان شد. کلوپ میزبان دبیرستان اوران توانسته است امتیاز 8.2 را در سایت IMDB کسب کند.

Fullmetal Alchemist

بهترین انیمه های استودیو بونز
برترین انیمه های بونز

در حالی که منبع اصلی Fullmetal Alchemist یک مانگا با همین نام است، انیمه در نیمه دوم آن تفاوت زیادی با مانگا دارد و بر پایان اصلی تکیه نمی‌کند. با این اصالت و شایستگی‌های خلاقانه خود، این انیمه به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای انیمه در تمام دوران شناخته شد.

سنگ فیلسوف اسطوره‌ای در 51 قسمت اولیه‌اش به محل اختلاف بین دانته جاودانه متخاصم و برادران آلفونس و ادوارد الریک تبدیل می‌شود. این دو برادر سعی می‌کنند با به کار‌گیری از این سنگ مادر مرده خود را دوباره زنده کنند. وقتی مراسم کیمیاگری آنها با شکست مواجه می‌شود، آنها نه تنها بدن خود را بلکه کل زندگی خود را نیز تغییر می‌دهند. Fullmetal Alchemist توانسته است امتیاز 8.5 را در سایت IMDB کسب کند.

Mob Psycho 100

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های بونز

Kageyama Shigeo از Mob Psycho 100 یک دانش آموز قدرتمند کلاس هشتم است که نمی‌خواهد از قدرت خود برای توجه ناخواسته‌ای که می‌تواند برای او به ارمغان بیاورد استفاده کند. در عوض، تنها اولویت او دوستی با دختری است که او آن را دوست دارد. اما مشکلات دردسر‌ساز او را از زندگی یک نوجوان معمولی کاملا دور می‌کند.

شیگو که با نام موب نیز شناخته می‌شود، شخصیتی غیرمتعارف را به وجود می‌آورد، زیرا برخلاف سایر قهرمان‌های شونن، قدرت‌هایش او را سرگرم نمی‌کنند. به این ترتیب، رفتار مرده او شبیه سایتاما از انیمه One Punch Man (بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی) است. در واقع، Mob Psycho 100 و One Punch Man هر دو اثر نویسنده وب کامیک، ONE می‌باشد. Mob Psycho 100 توانسته است امتیاز 8.6 را در سایت IMDB کسب کند.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه های استودیو بونز
برترین انیمه های استودیو بونز

Fullmetal Alchemist: Brotherhood (قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی) تا حد زیادی از همان تسخه قبلی خود پیروی می‌کند. به جای یک دنباله، می‌توان Fullmetal Alchemist: Brotherhood را به عنوان یک اسپین آف با روایت دقیق‌تر مانگا در نظر گرفت. در حالی که برادران الریک هنوز قهرمان داستان هستند، پایان با دنبال کردن مانگا یک چرخش بسیار غم‌انگیز به خود می‌گیرد.

اپیزودهای ابتدایی احتمالاً فاقد تعلیق هستند زیرا تا حد زیادی شبیه کیمیاگر فول متال سال 2003 هستند. با این حال، این انیمه به آرامی به سمت مناطق ناشناخته برای طرفداران انیمه می‌رود. صحنه‌های اکشن با اکتان بالا نیز یک پاسخ مثبت جهانی ایجاد کردند. Fullmetal Alchemist: Brotherhood که با توجه به امتیازات IMDB به عنوان بهترین انیمه بونز شناخته می‌شود، توانسته است امتیاز 9.1 را در سایت IMDB کسب کند.

Bungo Stray Dogs Season 4

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

در مرکز روایت Bungo Stray Dogs، آتسوشی ناکاجیما قرار دارد. او که یک یتیم است، با آژانس کارآگاه مسلح، یک گروه مبارزه با جرم و جنایت متخصص در پرونده‌های ماوراءطبیعی که پلیس نمی‌تواند در غیر این صورت از عهده آن برآید، هدف جدیدی پیدا می‌کند. قسمت‌های این انیمه همچنین به تجربیات ناکاجیما و همتایان او در تصمیم‌گیری‌ها و مأموریت‌های تجاری از طرف مافیا می‌پردازد.

بر اساس مانگایی به همین نام، Bungo Stray Dogs توسط تاکویا ایگاراشی کارگردانی شد که تلاش‌های قبلی او با بونز به کاپیتان زمین و باشگاه میزبان دبیرستان اوران منجر شد. Bungo Stray Dogs توانسته است امتیاز 7.7 را در سایت IMDB کسب کند. این انیمه یکی از بهترین کار‌های تاکویا ایگاراشی می‌باشد. فصل چهارم این انیمه نیز قرار است در ماه ژانویه سال 2023 منتشر شود.

My Hero Academia Season 6

بهترین انیمه های استودیو بونز
بهترین انیمه های استودیو بونز

یکی از محبوب‌ترین تولیدات استودیو بونز، My Hero Academia (نقد فیلم مدرسه قهرمان من ماموریت قهرمانان جهان) بر روی ایزوکو میدوریا، یک دانش‌آموز دبیرستانی که در جامعه‌ای که توسط موجودات ابرقدرت پر شده است، تمرکز می‌کند. میدوریا که مشتاق است در جای پای قهرمان مورد علاقه‌اش All-Might قدم بردارد، تمام تلاشش را می‌کند تا بهترین ابرقهرمان بعدی باشد. برای این منظور، او در نهایت در آکادمی بسیار رقابتی UA ثبت نام می‌کند تا به بهترین ابرقهرمان دنیا تبدیل شود.

سفر میدوریا در رها کردن قدرت واقعی خود منجر به ادغام درام و کمدی زیادی می‌شود که کلیشه‌های آشنا از ژانر ابرقهرمانی را زیر و رو می‌کند. My Hero Academia که از نظر بسیاری از افراد بهترین انیمه استودیو بونز می‌باشد، توانسته است امتیاز 8.5 را در سایت IMDB کسب کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های استودیو بونز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *