;
coinex

مجوز افزایش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی تایید شد

این روزها تقریباً با تب افزایش قیمت در همه‌چیز مواجه هستیم. ازاین‌رو خبر رسیده که افزایش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی نیز تأیید شده است.

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی خبر از تأیید افزایش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی داد. این رویه آب سردی بر پیشانی زو‌ج‌های جوانی شده است که با این همه مشکلات زندگی، مجبورند بهای گزافی در تهیه لوازم خانگی بپردازند. در حال‌حاضر بازار لوازم خانگی مانند بسیاری از بازارهای دیگر در رکود کامل است که علت آن نیز برمی‌گردد به کاهش قدرت خرید مردم که برای اوج گرفتن نیاز به ثبات اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید: تاثیر نوسانات نرخ دلار بر کاهش چشمگیر فروش لوازم خانگی

مجوز افزایش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی تایید شد

محمد حسین اسلامیان، نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی عنوان کرد در حال حاضر بازار لوازم خانگی در رکود کامل بوده و دلیل اصلی آن نیز به کاهش قدرت خرید مردم مربوط می‌شود. در شرایط فعلی لوازم خانگی به عنوان اولویت سوم یا چهارم مردم محسوب می‌شود و افراد به ناچار و آن هم به شکل اقساطی لوازم خانگی را خریداری می‌کنند.

مجوز افزایش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی تایید شد
اسلامیان در ادامه بیان کرد:

هزینه تولید محصولات این حوزه طی دو ماه اخیر به دلیل نوسان زیاد نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت مواد اولیه به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است. ضمن اینکه قطعی برق و گاز صنایع طی دو هفته گذشته نیز باعث کاهش عرضه شده است.

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد: «از ابتدای دی ۱۴۰۱ برای سه شرکت پاکشوما، گل آسای سرما (دی پوینت) و جی پلاس مجوز افزایش قیمت ۱۰ درصدی محصولات صادر شد و آنها نیز این افزایش قیمت را روی محصولات خود اعمال کردند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر