;
coinex

رشد درآمد آسیاتک در 9 ماه ابتدایی 1401 نسبت به سال گذشته

داده‌ها و اطلاعات سایت کدال از گزارش‌های مالی شرکت آسیاتک حاکی از رشد درآمد آسیاتک در 9 ماه ابتدایی 1401 بوده و درآمد این شرکت 928 میلیارد تومان است.

در مدت 9 ماه ابتدای سال جاری شرکت آسیاتک بیش از 928 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که در همین بازه زمانی در سال پیش نیز کمی بیشتر از 618 میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. بنابراین رشد درآمد این شرکت در سال 1401 به نظر چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: ورشکستگی اپراتورها در نتیجه فیلترینگ صحت ندارد!

جزئیاتی از رشد درآمد آسیاتک در 9 ماه ابتدایی 1401

مطابق با گزارش سایت کدال از گزارش‌های مالی آسیاتک، درآمد خالص این شرکت در بازه زمانی 9 ماهه اول سال جاری از خدمات اینترنت بیش از 657 میلیارد تومان و سود ناخالص آن بیش از 172 میلیارد تومان به ثبت رسیده است. در سال گذشته نیز شاهد ثبت درآمد بیش از 583 میلیارد تومانی این شرکت بودیم.

رشد درآمد آسیاتک در 9 ماه ابتدایی 1401

از طرفی میزان سود خالص آسیاتک در این 9 ماه بیش از 126 میلیارد تومان به ثبت رسیده اما در سال گذشته در همین بازه زمانی تنها 91 میلیارد تومان و در کل سال گذشته 124 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است. لذا در مدت 9 ماهه ابتدایی سال جاری آسیاتک بیشتر از کل سال گذشته سود خالص کسب کرده است.

رشد درآمد و سود آسیاتک در 9 ماه ابتدایی 1401 در حالی به‌دست آمده که تحت تاثیر محدودیت‌های اینترنت در ماه مهر امسال درآمد این شرکت به میزان 18 میلیارد تومان کاهش یافته بود. اما این شرکت به نظر در ماه آبان موفق به توقف روند کاهش درآمد خود شده و حالا گزارش درآمد 9 ماهه ابتدای امسال خبر از افزایش درآمد این شرکت از کل درآمد سال گذشته خود می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد درآمد آسیاتک در 9 ماه ابتدایی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر