;
coinex

ایده ایلان ماسک برای حذف کامل تبلیغات توییتر ؛ بیشتر پول بدهید!

طبق اعلام ایلان ماسک به نظر باید منتظر نسخه جدید سرویس اشتراکی بلو توییتر با هزینه بیشتر و البته حذف کامل تبلیغات توییتر در آینده نزدیک باشیم.

طبق گزارشی از بلومبرگ، ماسک از زمان خرید توییتر همواره به دنبال کاهش وابستگی این شبکه‌ی اجتماعی به تبلیغات بوده است. در همین راستا نیز تعدادی از شرکت‌ها به علت نگرانی از سیاست‌های مدیریت محتوا، با این شبکه اجتماعی قطع همکاری داشته‌اند و قطعاً این مسئله روی درآمدهای شبکه‌ی اجتماعی متن‌محوری چون توییتر اثر ناخوشایندی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: حراج لوازم دفتر توییتر برای کاهش هزینه‌های شرکت!

حذف کامل تبلیغات توییتر

طبق اعلام ایلان ماسک حالا توییتر در پی ایجاد تغییراتی اساسی در تبلیغات بوده و در همین راستا به‌زودی باید نسخه‌ی گران‌تری از سرویس اشتراکی Twitter Blue را شاهد باشیم که حذف کامل تبلیغات توییتر را در همین نسخه شروع خواهد کرد. ماسک در این باره می‌گوید: «تبلیغات در توییتر بیش‌از‌حد بزرگ‌اند و به دفعات زیاد نشان‌ داده می‌شوند. اقداماتی در دست انجام است تا در هفته‌های آینده به هر دو مسئله رسیدگی شود».

حذف کامل تبلیغات توییتر

البته در پایان لازم به ذکر است که ایلان ماسک در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه‌ی جدید سرویس توییتر بلو ارائه نکرده است. به‌علاوه سایر قابلیت‌های این سرویس گران قیمت‌تر نیز هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره حذف کامل تبلیغات توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر